Fredagsfavoritter

Jeg er i overkant glad i pizza, det er virkelig noe av det beste jeg vet til helgekos. Jeg lager derfor dette veldig ofte, og i det siste har jeg laget hvit pizza nesten hver helg. Jeg tok et dypdykk i mitt eget arkiv og fant mange pizzavarianter fra de siste årene. Her er noen av favorittene til inspirasjon denne fredagskvelden. Alle er selvfølgelig sunne og kan nytes med god samvittighet!

Proteinpizza med havrebunn.

Thai chicken pizza med totrillabunn.

Pestopizza med tortillabunn.

Har du det travelt kan du også velge speltlompe-pizza.

Er du på diett og må regne kalorier kan du lage min 500kcal pizza.

Selvfølgelig må jeg også nevne den hvite pizzaen – storfavoritten min 🙂

Da gjenstår det bare å si velbekomme og ønske dere alle en riktig god fredagskveld!

6 kommentarer
    1. Fortsatt ikke testa havrebunnen din, men må få gjort det snart. Akkurat nå har jeg fått helt dilla på pizza med tunfiskbunn.
      Ha en super helg, Nora 🙂

    2. Åh, samme her. Pizza er min store “svakhet”. Men det jo overhode ikke noe problem å lage en god og sunn pizza! Jeg foretrekker faktisk mine pizzaer framfor peppes og dolly’s. Jeg vil vel ikke si at de er lav-kcal, for det er de ikke (selv om det er mindre kcal enn i kjøpepizza/resturantpizza). Men de er rene, og uten for mye drit i …
      MMMMM!!!!
      Ha en fin lørdag!

    3. Må snart prøve den hvite pizzaen din! Eller aller helst alle da:) Her er pizza med tunfisk bunn favoritten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg