NM her kommer jeg!

Da har dagen endelig kommet – nå er jeg straks klar for å fly avgårde til Oslo for å delta i NM 🙂 Gårsdagen ble brukt til de siste finjusteringene, jeg fikk øvd på poseringer og rettet på de superfine neglene mine hos Bare Velvære. Jeg forlot salongen superfornøyd som alltid etter besøk hos flinke Tove, og var enda mer superfornøyd med å komme hjem til fortsettelsen av oppkarbinga mi!



Det er rart hvor fort en pakke speltlomper kan forsvinne! Halvparten ble til pizza og den resterende halvparten ble den digg dessert. Brukte tacosaus og pesto på pizzaen, før jeg toppet den med grønnsaker, kokt skinke, lettere Norvegia, sukkerfri ketchup og ruccola. Så godt – så enkelt!


Med dette i magen hadde jeg lyst på noe søtt, og lagde sjokofluff av eggehvitter, kakaopulver og sukrinmelis. Sammen med sukkerfritt bringebær syltetøy var det bare å rulle sammen herlighetene og jafse i seg 😀 Det enkle er virkelig ofte det beste!


Jeg er med andre ord full av energi etter gårsdagens matfest, og er klar for muskelfest i helga! Jeg har kofferten klar og ettersom jeg skal være igjen for å teste Oslo-livet en uke etter konkurranse er også pc pakket med denne gangen. Det vil si at jeg skal være flink til å oppdatere både blogg, instagram som @fitnessnora og facebook-siden min i helgen 🙂  Igjen må jeg si tusen, tusen hjertelig takk til dere som har fulgt meg på veien hit – dere har vært en drøm å ha med! Alle fine kommentarer og tilbakemeldinger jeg har fått – jeg tar med meg hver eneste en selv om jeg ikke alltid har tid til å svare hver enkelt. Det gir meg en sånn god følelse langt inn i hjerterota, og den gode følelsen skal jeg ta med meg på scenen i helga 🙂 Flybussen venter og jeg må komme meg avgårde, sommerfugler i magen 😀

21 kommentarer
    1. Lykke til Nora. Heier på deg 🙂 Skulle så veldig gjerne vært i dine sko 😀 Du er knallflink! <3

    2. Lykke til! Men noe jeg alltid har lurt på, har du silikon eller er de bare så veltrente? De ser jo så bra ut at jeg begynner å lure hehe 🙂

    3. Hei på deg!!! Helt først vil jeg baree fortellle deg at siden din er til veldig veldig veldig stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de viktigste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være mega kul å dele den på bloggen???? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du oppdaterer enormt masse fremover!!!

    4. jeg skulle ønske jeg var i dine sko, men ikke akkurat de du har på deg der 😛 super kropp å superfin bikini, men håper ikke du kommer trippende ut i de der! :p masse lykke til du er et stort forbilde :))

    5. Du er en utrolig god inspirasjon for alle!! så stå på! men må bare si du har noen utrolig flotte haser(baklår)!! keep it ut 🙂

    6. Trodde det ordnet seg mens du var på tur og at dere var sammen igjen når du kom hjem. Uansett nyt helgen og kos deg masse :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg