Lyst på lørdagsgodt?

Det er lørdag – og de fleste av oss kjenner vel at søtsuget blir litt sterkere når helgen kommer. Det ligger litt i naturen vår tror jeg, vi har jo oppvokst med godteri på lørdagskvelden og derfor hører det liksom med. Jeg tenkte jeg skulle dele noen av mine favoritter når det kommer til sunne bakverk med dere, som et fantastisk alternativ til lørdagsgodt! Vil du likevel ha smågodt ikveld kan du kose deg med en av disse oppskriftene i morgen også, eller bare på en helt vanlig ukedag. De er nemlig så sunne at du kan nye de med god samvittighet 🙂 Du finner enda flere oppskrifter i arkivet, det skal være litt lettere å finne frem med det nye designet. Her har jeg plukket ut noen sunne herligheter til dere

Eplekake med cottage cheese og kokosmel.


Sjokoladekake er også alltid en sikker vinner.

Skal du ha venner på besøk faller muffins alltid i smak – min egen favorittoppsrkift finner du her.

VIl du lage noe som går litt raskere kan cookies være et godt alternativ, for eksempel disse med smak av kokos og sjokolade. 


Mine ultimate favorittcookies trenger ikke stekes engang, og oppskriften finner du her. Med kun 55 kalorier per stykk kan du fint spise flere av disse med den aller beste samvittighet!

Håper dere fikk litt inspirasjon – det fikk iallefall jeg! Det skal definitivt bakes denne helgen! Riktig god lørdag alle sammen 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg