I love pannekaker

Dere som har fulgt bloggen min en stund vet vel hva som er favorittfrokosten min i helgene, nemlig pannekaker eller lapper. Vaniljepannekaker, peanøttpannekaker, kokos&vanilje lapper eller blåbærpannekaker  – you name it, I love it 😉 Denne helga var jeg hjemme på besøk hos mor og far, og der finnes det ikke skap fulle av mandelmel, protein og stevia. Da er det utrolig greit å ha ferdigmix fra Easy Living sånn at jenta får laget pannekaker likevel 😀  Det er så lett som å blande en porsjonspakke med 1 dl skummet melk i shakeren, riste og helle i panna. Shake’n bake gir digg frokost på under 5 minutter!

Dette er så enkelt å lage at til og med min kjære lillesøster klarer å lage det! ( Veldig glad i deg, men du er ikke verdens beste kokk søss) Likevel måtte jeg holde et øye med stekinga for å passe på at det resultatet ble perfekt 🙂 Vi toppet pannekakene våre med mager kesam, sukkerfritt syltetøy og stevia. NAM!


Jeg er alltid fan av å lage maten selv, men det har man jo ikke alltid mulighet til. Det er akkurat da det er så herlig med slike lettvinte løsninger. Jeg og kjæresten har bestilt oss tur til Kypros i slutten av mai (hurra!), og da kommer jeg garantert til å ha med ulike ferdigmixer og disse slankebarene i kofferten! Jeg skal jo stille i bodyfitness igjen til høsten, og da er det et must å holde den sunne linje for å gå ned i vekt. Slankeshakes er også et godt mellommåltid i farta, og er et mye bedre alternativ enn typisk drittmat folk hiver i seg når de har det travelt. Å ha en travel hverdag er altså IKKE en unnskyldning for å la være å spise sunt 😉 

Jeg skulle ønske det var disse herlige pannekakene som ventet meg nå også, jeg ble nemlig sulten av å skrive dette innlegget 😀 Men jeg har en utålmodig hund som venter på tur før skolebenken kaller, så det er bare å dra på seg joggeskoene! Ha en sporty tirsdag 🙂

30 kommentarer
    1. Camilla: Hum, lurer de på hvor mange en pakke gir? 🙂 det kommer litt an på hvor store du vil ha de, den gir alt mellom 1-3 🙂 Jeg liker nemlig helst å lage små, og heller ha mer topping på 😉

    2. De så kjempegode ut!
      Stilte deg et spørsmål i går om hvordan man bør gå frem for å stille i bodyfitness, og så at du svarte at du anbefaler å finne en klubb som kan vurdere fysikken min. Jeg bor i Bergen, og her finnes det ingen klubb (har sjekket på forbundet sine sider, og jeg finner ingenting i Bergen 🙁 ). Hva skal jeg gjøre da?
      Beklager at jeg plager deg med alle disse spørsmålene forresten!!

    3. Mulig jeg er helt retardet, men fikk en slik shake i posten en dag og får ikke åpnet den?! :p
      Skal den skrues til høyre eller venstre eller skal den klemmes på noe måte? o.O
      Beklager for tidenes dummeste spørsmål..
      Forresten, jeg digger bloggen din 😀

    4. Nam, jammen er det greit med lettvinte gode løsninger som dette!! Og stå på!! Gleder meg til å se deg på scenen til høsten, du er superflink og en inspirasjon for oss mange 🙂

    5. Janne:Jeg får tilsendt MASSE ulike produkter som jeg tester ut og prøver. De jeg ikke liker blir aldri nevnt her på bloggen, fordi jeg nekter å skrive en anbefaling av et produkt jeg ikke liker. Men når jeg liker noe og synes det er et godt konsept, da skriver jeg selvfølgelig om det 🙂 Mye av grunnen til at jeg har bloggen er jo for å hjelpe mennesker til et enklere og sunnere liv, og da tipser jeg selvfølgelig om det 🙂

    6. Hei!
      De så utrolig gode ut!
      Har du testet andre ting fra dette merket også? Har lyst til å teste lavkarbo brødet og pizzabunnen, men lurer på hvordan de er. Har du prøvd dem?
      Bloggen din er veldig fin og inspirerende, koser meg med den hver eneste dag! 🙂

    7. Jeg skjønner den. Og den er grei. Men les linken jeg la ved og du får en liten innføring. Det skal komme frem tydelig at det er reklame, det er lovpålagt. Spiller ingen rolle om du liker produktet eller ikke.

    8. Maren Haugervåg: Eneste teamet i Bergen er Thomas Askeland sitt, Bodytech… 🙂
      Åååå pannekaker! Herlighet, elsker det over alt i verden. Gleder meg til du skal stille igjen, Nora!

    9. Digger bloggen din, Nora. Du er en stor inspirasjon!
      Tror du at du kunne laget et eget innlegg når det nærmer seg juni, med tips til hva man kan ha med av ulike sunne produkter, “småretter” når man skal ut å reise? Også gjerne øvelser man kan gjøre ved hjelp av kroppsvekt, når man ikke har tilgang til treningsstudio?

    10. Hei! Jeg bare lurer på om man kan spise sånne pannekaker selvom man ikke trener like mye som deg? jeg lever på et ganse normalt kosthold, men sunt!! Knekkebrød, magert pålegg, skummet melk, masse grønnsaker og frukt. Jeg sliter litt med å få meg til å spise mer enn 1000 kalorier per dag, grunnet av at jeg tror jeg kommer til å gå opp i vekt. Jeg går heller ikke ned. 🙂 Men sånne pannekaker er vel sunnere enn vanlig pannekaker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg