Kokos & vanilje lapper

Jeg hadde en veldig gøy kveld i går, både maten og revyen stod til forventningene! Jeg spiste kyllingfajitas – det er så godt! Veldig enkelt å lage hjemme også, så det tror jeg jammen jeg skal gjøre i nærmeste fremtid! Selv om jeg holdt meg til pepsi max og dro hjem da de andre dro på byen klarte jeg å forsove meg til både intervaller og forelesning i dag. Det passet ikke helt inn i planen min, men slike ting er det fint lite å få gjort noe med:) Trengte vel litt ekstra søvn! 

Kyllingfajitas på Grønn Pepper 🙂

Bevis på at jeg eier noe annet enn treningsklær 😀 

Siden det ikke ble skole i dag fikk jeg god tid til å lage meg mat. Derfor gikk jeg for kokos & vanilje lapper som dagens første måltid! Jeg blandet sammen 2 eggehvitter, 1 egg, 2 ss kokosmel, 1 ts steviapulver, 1 scoop Vanilla Ice protein og 1/2 ts bakepulver og rørte godt sammen. Jeg tilsatte litt vann for å få riktig konsistens, før jeg stekte de på middels varme på panna. De ble søte og gode, spesielt når de ble toppet med sukkerfritt syltetøy og cottage cheese 🙂

Nå må jeg ta igjen litt tapt skolearbeid før det blir ei styrkeøkt litt seinere og jobb i kveld! Det er endelig fredag folkens – SMIL 😀 

28 kommentarer
    1. må bare få sagt det; tusen takk for en super blogg! 😀 mangler jeg treningsmotivasjon en dag, går jeg bare inn på bloggen din, også er jeg klar for en hard treningsøkt! et spørsmål, mulig du har svart på det mange ganger før, men hvilke rompeøvelser synes du fungerer best ? jobbet lenge for å oppnå best mulig resultat, men de uteblir! igjen, takk for en fantastisk blogg 😀

    2. Mmm så godt ut:D skal prøve de der en dag. Ser forresten på et annet innlegg at du har med notisbok på trening. Har du prøvd treningsappen Jefit før? Jeg bruker den for å loggføre hva jeg gjør på trening,sett,reps og antall kgs;) kan og loggføre vekt,kroppsmål og fettprosent der i tillegg til at du kan få grafer over fremgangen din:D pluss at det er en haug med treningsøvelser der du kan se på:)

    3. Åhhh, så utrolig pen du er 🙂 Det bilde var vakkert 😀 Bare så du vet det, så er du mitt store forbilde! Både utseende messig og trenings messig 🙂 Den stå på viljen og styrken du har skulle jeg ønske jeg hadde også 🙂 Ønsker deg en fantaktisk helg 😉

    4. Hei Nora, jeg liker bloggen din så godt, og får masse motivasjon fra den. Selv driver jeg ikke med fitness, og derfor lurer jeg på noe; sånn proteinpulver du f.eks. bruker i pannekaker, kan folk som ikke trener så hardt som deg spise det? Et det masse cals i det pulveret? Jeg vil jo ikke gå opp i vekt…??

    5. Hvor finner du alle disse gode oppskriftene med sånne “spesial” produkter? Du lager så mange gode oppskrifter som er sukkerfrie og lite karbohydrater 🙂 Føler ofte når jeg kjøper gode ting som er litt annerledes så finner jeg ikke så mange oppskrifter på det, og det ender opp med å bare stå i skapet, ubrutkt :/

    6. så bra da! må si jeg er imponert av det 🙂 har prøvd de gulrotrundstykkene i dag, var nydelige! men jeg lurer på en ting. Har sitt på din blogg og noen andre blogger ang kosthold og div. Trener en del styrke selv og er bevvist på hva jeg putter i munnen. men jeg må si jeg ennå henger litt igjen på å “erstatte” mat med ting som det står inneholder ingen sukker som eks: chocolate dippen som du bruker i denne grøten din. det ser jo kjempegodt ut å jeg er en søtmoms som elsker søte ting, men er litt skeptisk til ting som ikke har naturlig sukker i, men som er erstatten med f.eks e stoffer el.l? Føler meg litt dum når jeg spørr om dette for alt ser jo nydelig ut, men kan ikke for at jeg er litt skreptisk til å erstatte vanlig mat med disse “spesielle” produktene 😛 hehe! takk for så snart svar på sist kommentar forresten 😉

    7. Anonym: Det er en del estoffer og lignende i endel av disse prouktene ja, men for min del går det helt fint. På Iherb er som regel næringinnholdet nøye forklart, så er det bare å lese seg frem til innholdet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg