Søndagsfri

Det har vært en slapp søndag så langt, og det kommer resten av kvelden til å være også 🙂 Godt å bare lade opp til ei ny uke, med mye trening og skole på programmet. Jeg har fått spist meg opp litt etter konkuransene, og fått mer kjøtt på beina igjen. Konkurranseformen er absolutt ikke en form jeg ønsker å holde hele året! Bollekinnene mine begynner å komme tilbake, og jammen så jeg et smilehull igjen i dag. Det er ei stund siden jeg har sett de, for å si det sånn. Jeg har lyst til å legge på meg enda litt til, men jeg vil gjøre det gradvis med sunn og god mat. Sunn og god var frokosten min i dag også, tykke vaniljepannekaker 😀 

Oppskrift:

1 egg

1 eggehvitte

30 gram mandelmel

30 gram vaniljeprotein

1-2 dl vann

2 ts stevia

1 ts vaniljeessens

Bland alt utenom eggehvitten i en bolle og bland røra godt. Vann tilsettes etter hvor tykke du ønsker pannekakene, og jeg brukte ca. 1 dl. Pisk eggehvitten og vend den forsiktig inn i røra slik at den blir tykk og luftig. Stekes på lav varme i ei god teflonpanne! Fikk 4 tykke pannekaker, som jeg toppet med kakaonibs, kanel og sukrinmelis. Søt og god start på dagen 🙂 

Gymgrossisten har en konkurranse nå, hvor man kan bli den nye modellen til BMR. Jeg måtte jo bare melde meg på, for det hadde vært tidens kick-start på en fitness-karriere! Derfor hadde jeg satt kjempestor pris på om dere hadde orket å stemme på meg 🙂 Det er mulig å stemme en gang per dag – og for å stemme klikker du her. Nå blir det baking av knekkebrød til kvelds, ønsker dere alle en fantastisk kveld!

 

19 kommentarer
    1. Har hatt søndagsfri fra all trening i dag selv etter en vel gjennomført treningsuke og ikke minst en hard styrkeøkt i går kveld. Helt mør i kroppen i dag. Deilig å lade opp for ny uke og kose deg en dag og 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂

    2. Treningefri her, og nå blir det Vaffler med Ungene :0) Har stemt 2 ganger! Igår og idag, og skal selvfølgelig stemme imorgen også :0)))
      Kooooooooooooos dæ masse ikveld Søte :0)

    3. Skal inn og stemme selvfølgelig 🙂 Når du trener cardio på kveld, hva gjør du da? Anbefaler du spinning som forbrenningstrening?

    4. selvføgelig får du min stemme nora. vil bare si at bloggen din er helt fantastisk, du inspirerer meg hver eneste dag. i Januar veide jeg 94 kg, nå veier jeg 69 kg og trener 5 dager i uka, har fått meg personelig trener. har blitt en helt annen person når det kommer til trening, selvbilde og kosthold. Har selv lyst til å begynne med fitness. Holder nå på å trene opp kroppen etter en massiv vekt nedgang. Lurer litt på om du ville laget ett innlegg om åssen du startet med fitness? hvordan du trente? hva du spiste osv? Da hadde jeg blitt super glad. Du og bloggen din er en enorm motivasjon for meg. På bloggen min http://www.fruseterdal.blogg.no så ligger det før og etter bilder 🙂

    5. Hallai!
      Haha, jeg leste det diktet litt lengre ned… så tåpelig at noen faktisk har tatt seg tid til å skrive noe slikt:p
      Kan ikke du kjøre en whois på IP-en, slik at vi finner ut hvem det er? 😀

    6. Heidi: cardioen min pleier jeg å gjøre utendørs ved rask gane så mye jeg får til! Nå som det blir kaldere kommer det til å bli mer spinning/mølle/ellipse, og det er fint som kondisjonstrening.
      Caroline: Det skal jeg gjøre i løpet av uka 😀
      Inga: jeg prøvde, men det kom bare opp nextgentel?!

    7. hm, faktisk :/ da er det nok noen som gjemmer seg bak abonnementet sitt.. Du har ikke lyst til å fortelle meg IPen da?^^ Jeg blir alltid så nysgjerrig på hva slags type folk det er som skriver sånt..:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg