Peanut pancakes

Jeg elsker å se at det begynner å gå mot vår ute! Våknet til stålende sol, og det har så mye å si for humøret 🙂 Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til lange turer ute i skog og mark i stedet for å gjøre cardio innendørs. Jeg har tryna på isen de tre siste gangene jeg har gått morgentur med Ayla, så jeg tror jeg skal ta hintet snart 😉 Ski får være tingen om jeg skal kjøre utendørs cardio, og jeg satser på å få til en tur i helga hvis været holder seg. Uansett,i dag er det ei styrkeøkt som står på planen, og jeg gleder meg til å kjøre tungt. I dag skal 20 kilos maualene på skulderpress opp! 8 reps å 17,5 kg gikk lett på forrige økt, så da er det på tide å øke. Hvis man holder seg til de samme vektene og antall repetisjoner vil fremgangen stagnere, så prøv alltid å løft tyngre eller flere reps enn sist. Jeg veit det er tungt og slitsomt, men det skal det være også 😀

 

Tenkte jeg skulle dele oppskriften på peanøttpannekakene jeg lovet dere, de er seriøst dødsgode! I tillegg er de fulle av proteiner – I like!Bland 1 egg, 2 eggehvitter, 2 ss peanøttmel, 1 scoop zero carb sjokolade protein, 1 ts steivapulver og noen dråper stevia enligsh toffee. Rør det godt sammen før du tilsetter vann for å få riktig konsistens. Stek på middels varme på ei jævla god teflonpanne 😀 Jeg toppet de med cottage cheese, sukkerfritt syltetøy og PB2 – som er pulverisert peanøttsmør med mindre fett og færre kalorier. Genialt!


Ha en sporty dag alle sammen! 😀 

27 kommentarer

Siste innlegg