Blueberry pancakes

Pannekaker er for meg helgefrokost nr. 1! De kan varieres i det uendelige, og derfor blir jeg aldri lei. Tenkte at jeg skulle lage en oppskrift som ikke krever at man har halve Iherb i hus, og gikk derfor for noen få enkle ingredienser. De ble kjempegode, så her er det bare å steke pannekaker folkens 🙂 Under ser dere alle ingrediensene som gikk med i røra:

Oppskrift:

1 egg

1 eggehvitte

2 ss kokosmel

1 boks skyr blåbær/vanilije

1 scoop vaniljeprotein

1 ts bakepulver

1 ts stevia ( kan erstattes med sukrin eller splenda)

Ca. 0,5 dl vann

Bland alle ingrediensene godt sammen i en bolle og tilsett vann til du får riktig tykkelse på røra.Jeg har alltid vært fan av ekstra tykke pannekaker, så det er bare å tilsette mer vann om du foretrekker de tynnere. Stek de så på middels varme i en teflonpanne. Oppå hadde jeg marger vaniljekesam, sukkerfritt syltetøy og bær – og det gjorde virkelig disse til en hit her hjemme! Super start på dagen 🙂 

Nå er det straks klart for trening for denne jenta, og i dag skal jeg ha ei kanonøkt! Bruk søndagen godt folkens, snart er det ei ny og sporty uke i vente 🙂

39 kommentarer

Siste innlegg