Julefavoritter til frokostbordet

Det er veldig mye fokus på bakst i førjulstiden, men for min del er kanskje det som står på frokostbordet viktigere. Lange frokoster/lunsjer med familien er så utrolig kos, og er virkelig noe som hører julen til. Det er så koselig, og jeg setter mye mer pris på disse måltidene med mine nære og kjære enn alle småkaker i verden. Derfor tenkte jeg å komme med noen tips til hva som kan stå på bordet, slik at du kan kose deg og spise med god samvittighet. 

Eggesalat – oppskriften finner du her.


Tunfiskrøre – oppskriften finner du her.

Knekkebrød er godt på frokostbordet, disse er knallgode og supersunne! Original oppskriften min på knekkebrød du her på bildet under er det blandet onn 2 dl hakkede tranebær og litt stevia for å få litt søtere julesmak på de 🙂


Disse gulrotrundstykkene er saftige og fulle av protein. Godt med både søtt og salt på 🙂 


Dette lavkarbobrødet er mitt favorittbrød – og du finner oppskriften her.

Da er det bare å komme seg inn på kjøkkenet folkens 😉 

10 kommentarer

Siste innlegg