Cookie cravings

I dag har hatt jeg så utrolig lyst på cookies! Nybakte kjeks er noe av det beste jeg vet, varme rett fra ovnen. Jeg hadde ikke alt av ingredienser i dag, og prøvde meg på en ny oppskrift. Alle kjeksene gikk rett i søppelkassa etter første bit, så oppskriften egnet seg med andre ord ikke på bloggen. Heldigvis har jeg laget mange gode tidligere, som jeg tenkte å minne dere på! Det går nemlig fint an å unne seg noe godt selv om det er mandag. 

Havrekjeks med sjokolade, valnøtter og gojibær finner dere her.

Lavkarbokjeks med questbar og mandler finner dere her.


Sjokolade og kokoskjeks finner dere her.


Den beste har jeg spart til slutt, fantastisk gode havekjeks med sjokoladebiter. Denne er nesten for god!


Hvis du mangler noen av ingrediensene er dette en super uke å hamstre inn litt på! X-life har nemlig bakeuke med -25% på alt du trenger til sunn bakst i nettbutikken! Klikk på bildet under, så finner dere alt dere trenger. Jeg bestilte en pakke i går, så snart har jeg skapene fulle av disse produktene igjen jeg også. 

(sponsorlink)

God bakemandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg