Mine beste brød

Hva er vel mer perfekt en søndagsmorgen enn hjemmebakst? Spesielt når den er sunnere, og kan nytes med verdens beste samvittighet. Det er nemlig ingen grunn til å være redd for å spise brød hvis man går for litt sunnere varianter. Jeg liker å bake selv, så vet jeg at jeg får i meg ingredienser som gjør godt for kroppen min. Denne søndagen har jeg desverre ikke tid til å bake noe selv, men det håper jeg dere har! Her har jeg samlet noen av mine favoritt-oppskrifter fra arkivet, som virkelig gjør seg på frokostbordet.

Lavkarbo proteinbrød – denne oppskriften er vel en av de jeg er mest fornøyd med. Snakk om fantastisk smak på dette brødet, 10 poeng til meg!

Grove rundstykker er en sikker vinner for de fleste. Disse krever heving – men det er virkelig verdt å vente på!

Hjemmelagde knekkebrød er absolutt ikke feil det heller. Oppskriften finner du her.


Har du litt dårlig tid eller bare er veldig sulten kan du lage disse superenkle rundstykkene. Bare fire ingredienser, trenger ikke heving og er klar til å nytes etter 20 minutter.

Har du kjøkkenskuffene fulle av ulike typer frø som meg kan du lage dette frøbrødet som virkelig metter.

Da ønsker jeg dere alle en riktig god søndagsfrokost 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg