Mattips til helgen

Hei dere 🙂 Skoleuka er snart over, og jeg regner med jeg ikke er alene om å kose meg litt ekstra i helgene. Jeg er nøye med hva jeg spiser i ukedagene, mens jeg spiser det jeg har lyst på når helgen kommer. Det gjør det mye lettere å holde seg til planen i ukedagene når jeg veit hva helgen bringer med seg. Det betyr likevel ikke at jeg hiver meg over smågodtet og potetgullet på fredag ettermiddag, og spiser dritt helt til søndagkveld. Jeg går heller for gode og sunne alternativer, som både er bedre for kroppen min og smaker en million ganger bedre 🙂  Her er noen av favorittmiddagen mine som er perfekt til helgekosen:

Proteinpizza – oppskiften finner du her.

Hjemmelaget hamburger – oppskriften på herligheten får du ved å trykke her.

Her finner du oppskriften på verdens beste pai!

Nå er det trening som venter for denne jenta – TRAIN HARD OR GO HOME!

12 kommentarer
    1. Proteinpizza er definitivt noe jeg vil lage! NAM! 🙂
      Jeg så treningsvidoen du la ut i begynnelsen av året, og synes du har flott teknikk. Jeg er selv i begynnerfasen hvor jeg lenge har trent cardio og benstyrke, men ikke noe spesielt på armer, skuldre eller overkroppen generelt. Nå er det på tide å få fine skuldre og armer også. Lurte på om du kan lage flere slike videoer hvor du viser fort hvordan du bruker dumbells til skuder- og arm-øvelser? Jeg vil så gjerne gjøre det riktig, og da er det flott å se noen som kan det! 🙂

    2. Anonym: Det anbefales på det sterkeste 🙂 Det kan jeg gjøre, sjekk ut youtubekanalen min også – der ligger det litt tricpesøvelser! Linken ligger under bildet helt til høyre på bloggen 🙂

    3. Den paien så innmari deilig ut! Må bli flinkere til å finne noen sunnere alternativer i helgen selv. Kunne ønske jeg også hadde en sånn naturlig lyst til å spise noe sunt de dagene.:p

    4. Det så godt ut 🙂 Jeg har et lite spm til deg, jeg har veldig forskjellig styrkeforskjell på bena mine. Det ene låret er 4 cm større enn det andre, samme med leggen. Noen tips til hvordan jeg kan bli lik på bena mine? Ser litt rart ut. Hehe… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg