Fylte champignon med barbeque kylling

18.04.2012 - 17:21 26 kommentarer



Dette er noe av det beste jeg har smakt på LENGE! Enn at jeg ikke har lagd dette før, det er nesten en skam! Alle disse ble borte på et blunk, og det var nesten kamp om å få den siste. Vi spiste de som forrett, men hvis man lager ris & salat blir dette en herlig middagsrett for en person. Lekende lett er det også, og for å lage de trenger du følgende:

10-15 store champignon

150 g mager kesam

                      3 ss sukkerfri barbeque saus. Jeg brukte denne.

200 g kyllingfillet

Hvitløkspulver, salt & pepper

Sett ovnen på 180 grader. Fjern stilken på soppen, og legg de på bakepapir. Skjær kyllingfilet i små biter, og bland i en bolle sammen med mager kesam og barbeque saus. Rør godt sammen føt du tilsetter 1 ts hvisløkspulver i tillegg til litt salt & pepper.  Fyll hver sopp med kyllingmiksen, og stek midt i ovenen i ca. 30 minutter. Soppen kommer til å avgi endel væske mens den står i ovenen, men det er helt normalt - så ikke bekymre deg når det skjer ;) Totalt næringsinnhold er ca. 388 kcal, 73 g protein, 15 g karb og 5 g fett. De kan med andre ord nytes med 100% god samittighet!

I dag har jeg treningsfri fra styrke, men skal løpe 4 x 4 intervaller på mølla.  Da løper jeg i 4 minutter, før jeg går raskt i 3, og løper de neste fire igjen - tilsammen  4 ganger. Jeg pleier alltid å ha 5% i stigning, med en hastighet mellom 10-12,5. Kommer litt an på dagsformen ;) Nå er ikke kondisjon/utholdenhetstrening hovedfokuset mitt - men det må til det også! Bare for å vise dere AKKURAT hvordan jeg har det under ei intervalløkt: 


Akkurat det jeg tenker når jeg er ferdig - I win at life :D 

26 kommentarer

mariesfitness

18.04.2012 kl.17:22

Namm! Det hørtes sabla digg ut faktisk :D

Trine

18.04.2012 kl.17:26

ser saftig ut!

Hva er 4x4 intervaller, er det løp i 4 min og jogg i 4 min, 4 ganger?

MelinaAmundsen

18.04.2012 kl.17:26

Det så sinnsykt digg ut!

Fitnessnora

18.04.2012 kl.17:29

Trine: Oppdaterte hvordan det gjøres nå :D

Hanne

18.04.2012 kl.17:36

Har du silikon??? Ser sånn ut.

Ingrid

18.04.2012 kl.17:44

Ser driitgodt ut ! Prøvde hatsettet ditt i dag, og hata det..så da gjorde jeg det visst riktig ;) Takk for tips ! :)

Becca Alexandra

18.04.2012 kl.17:45

Det så godt ut, men jeg liker desverre ikke sopp..:)

Fra tjukk til smukk

18.04.2012 kl.18:09

Kos deg med intervaller! Er vel noe de fleste elsker å hate.;)

fitnessista

18.04.2012 kl.18:11

Tusen takk for enda ei knall oppskrift! Denne må prøves :D

Haha, liker tegningen! Flere som føler seg sånn på trening, hihi :)

Miriam

18.04.2012 kl.18:38

HAHAHA!! Den tegningen var G-E-N-I-A-L!!

Lillian

18.04.2012 kl.20:26

Den middagen skal absolutt prøves i nærmeste fremtid! Jeg begynner på Kris Gethins superprogram til mandag, så kommer nok til å følge mye med på bloggen din fremover. Kommer til å trenge mange gode tips, og mye motivasjon ;)

Hege

18.04.2012 kl.20:27

Herlig oppskrift! :) Portebello må jo være den perfekte soppen for denne. Ååh, må prøves en dag! :)

Mari

18.04.2012 kl.20:58

Hei Nora!

Ser at du har bodd i Hawaii? Kan du skrive litt om hvorfor du bodde der? Og hva du gjorde der? :)

Hadde vært interessant selv om det ikke har med trening å gjøre. Eller kanskje det har det?
Cooll!:D

Cecilie Lykke

18.04.2012 kl.21:31

Hadde 4x4 minutter selv idag, har så lyst til å gi meg etter første løpet. Verste er egentlig intervall nr 2 for du vet du ikke er halvveis engang og kroppen verker allerede!

Skal teste ut fylt champinjong, har laget noe lignende med paprika før, anbefales :-)

Amalie Ve

18.04.2012 kl.22:31

Herreguuud så godt det så ut. Nam!

VillJade

19.04.2012 kl.08:20

Ha ha ha! Jeg bare elsker den tegningen! Forklarer ALT!

Sophie

19.04.2012 kl.11:11

Haha.. Elsker tegningen! fylte sopp blir lett fredagsmiddagen :D

Mia

19.04.2012 kl.13:42

Det så sykt godt ut! :D

Har et lite spørsmål, syns du det er for mye å spise 4 brødskiver til lunsj? :)

Kristine

19.04.2012 kl.16:07

Jeg vet at dette ikke har noe med innlegget å gjøre. Men jeg vet at du har brukt XtraVol og Kreabolic. Jeg har dette liggende i skapet, men jeg vet ikke hvordan det tas. Hvor mange tabeletter daglig, når jeg skal ta dem? og hvor mye pulver og vann skal blandes ilag? Og hvor tid man skal drikke dette? Hadde vært supert om du kunnet svart meg på dette :)

Elisabet

19.04.2012 kl.16:20

Dette blir fredagsmiddagen min:)

19.04.2012 kl.17:00

hei, jeg ser at du drikker noe pepsi max på bildene dine nedover :) hvor ofte drikker du det? jeg elsker det, og skulle gjerne drukket det mye mer. men jeg prøver å gå ned i vekt. er det dumt å drikke det da, eller spiller det ingen rolle med tanke på kalorier osv?

Trine

19.04.2012 kl.21:16

Nora: Supert, takk! 4x4 virker veldig effektivt. Kneet mitt er ikke helt med på løping lenger, blitt for mye jogging på asfalt uheldigvis. Men skal teste ut på ellipsen, kan bli godt sliten på den også!

Fitnessnora

20.04.2012 kl.16:30

Anonym: Det må du bare drikke ja ;) Jeg drikker pepsi max hele tiden :D

Fitnessnora

20.04.2012 kl.16:31

Kristine: Jeg tar 6 kreabolic før trening, og skyller de ned med xtravol :) Blander 1 scopp i drikke flaska mi, så det blir ca. 5 dl :)

22.04.2012 kl.23:04

takk for svar om pepsi max, jeg så det litt sent, men det er fint, da kan jeg vel drikke det uten dårlig samvittighet :)))

Skriv en ny kommentar

hits