Faro de l’Albir

Jeg storkoser meg i Spania, og i dag startet vi dagen med en morgentur på åtte kilometer opp til Faro de l’Albir. Det er et fyr som ligger oppe på klippene, og det var utrolig fin utsikt derifra. Jeg skulle ta noen fine bilder på toppen, men Ulrik våket og var ikke gira på å vente på at mor skulle ta bilder. Vi tok heldigvis noen på vei opp, jeg kunne ikke la være å trene litt i disse nydelige omgivelsene. Men dette ble definitivt ikke den siste turen opp til fyret i løpet av oppholdet,  alt i morgen skal vi jogge opp dit fra morgenen av. Så da får jeg satse på å ta noen bilder og vise frem da, for det var virkelig en nydelig utsikt. Pushups, bulgarske utfall, dips og knebøy sto på menyen i dag. Perfekt å løpe litt foran de andre og ta noen repetisjoner mens de tok meg igjen. 

T-skjorte  (-25%) og sko (-25%) fra Reebok / shorts fra Craft (lenkene i innlegget er sponset)


I morgen skal vi til Alfaz del pi for å feire 17.mai, der er det tydeligvis masse nordmenn så det blir gøy! Jeg gleder meg til tog, pølse og is i norsk stil her nede. Vi feirer nasjonaldagen en gang i året, og da synes jeg faktisk det er helt greit med is og pølse om man har lyst på det.  Det jeg nesten er mest glad i er stor 17. mai frokost, og derfor tenkte jeg å komme med et par rundstykke-tips til dere! Gulrotrundstykker er utrolig godt, og oppskriften kan dere finne her.

Så er det storfavoritten med havre-og spelt, disse baker jeg gang på gang. Perfekte både til hverdags og fest, lag disse og nyt de med masse godt pålegg på! Det var dagens tips fra meg til alle dere, og jeg ønsker dere alle en fantastisk dag i morgen. Nyt, vær glad og rop hipp hipp hurra så høyt dere kan ♥


 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg