Godt nytt år!

Hei dere! Nå er det straks klart for årets siste økt på Kaliber, før det blir nyttårsfeiring med gode venner ikveld. Det er helt vanvittig å se tilbake på dette året, fordi det har skjedd så utrolig mye. 2011 har uten tvil vært det mest begivenhetsrike året i livet mitt så langt – og jeg gleder meg til å oppleve minst like mye i 2012. Mitt nyttårsforsett er å få en større pokal på hylla mi, og sta som jeg er skal jeg få det til 😉 Det er så viktig å ha mål å jobbe mot, det har jeg skrevet om i dette innlegget. Derfor synes jeg nyttårsforsett er en fin ting, så lenge man ikke dropper de halvveis i februar. Jeg har bestemt meg for å gjøre 2012 til mitt år, og jeg har troen på at det blir det beste året noensinne. Jeg skal følge mine drømmer og mål 100%, fordi vi får bare en sjanse her i livet.

Ønsker dere alle en fantastisk feiring i kveld, og et enda mer fantastisk nytt år. I morgen starter vi alle med blanke ark, og vi har 365 dager å se frem til. Tusen takk til alle dere som har fulgt bloggen min i år, og vit at dere er en stor motivasjonskilde for meg. Jeg skal gjøre mitt beste for å forsette å motivere dere også gjennom det nye året med mye iver og  treningsglede. Ha en herlig kveld kjære lesere – og GODT NYTTÅR!

17 kommentarer

Siste innlegg