Dagens oppfordring!

Vi lever bare en gang – og vi får bare utdelt en kropp. Derfor er det utrolig viktig for meg å ta best mulig vare på denne kroppen, for den skal tross alt vare livet ut.  Alle må gjøre det  som gjør dem lykkelig her på jorda, for livet er faktisk for kort til å være noe annet! Så om du blir lykkelig av å spise kake, potetgull og drikke rødvin – så er det selvfølgelig helt iorden for meg. Men jeg hadde rett og slett blitt ulykkelig av å leve sånn, og derfor gjør jeg det ikke heller 😉 Jeg jobber mot drømmen min hvert minutt som går – og jeg kommer et lite skritt nærmere hver dag.

Dagens oppfordring er at  du skal gjøre det som gjør deg glad – og VÆR GLAD I DEG SELV!

Image and video hosting by TinyPic

Kanskje bicepsen gror fortere når den får litt kjærlighet? 😉

Avslutter forresten spørsmålsrunden ikveld, og svarene kommer iløpet av helga! Trykk her og fyr løs om det er noe du lurer på!

24 kommentarer
    1. Dette synes jeg er viktig! Det er helt greit at andre nyter den maten de foretrekker(usunn) hver dag, så lenge de trives med det, og jeg får lov til å spise/gjøre det på min måte(sunn), fordi det er slik jeg liker det best!:D

    2. Så utrolig fin og inspirerende blogg du har! Denne skal jeg absolutt lese videre. Og som du sa til meg, du klarer ALT hvis du først vil og setter deg inn for det:-)

    3. Helt sant, besteNora! 😀 Jeg blir også ekstremt glad av å trene! 😀 Og jeg blir også glad av å være sunn, selv om jeg blir glad av å unne meg litt usunn kos i blant også. 🙂
      Så glad på dine vegne! 😀 Glad for at du kjører på og gjør det du liker, og at du har et mål og arbeider beinhardt for å nå det. Det er sånn det skal være. 😀

    4. linawickman: Takk, håper dagen din har vært strålende også 🙂
      Andrea: Takk for det 🙂
      Frisksomenfisk: ja, akkurat! Vi er forskjellige alle mann 😉
      Stian Torstad: Godt å høre 🙂
      Trening, kosthold, helse og mat: Ha en fiiin dag du også!
      Mia: Ha en fin dag du også 😀
      benedictestrening: Takk for det 😀
      Camilla: Akkurat 😀
      Kaja Foss: Taaakk for the love baby <3
      Connie Michelle Klæboe: love the guns 😉
      Halldor: Jeg liker body veldig godt!
      beautrice: Så godt å høre 🙂 Mhm, det er bra å ha troen på seg selv!
      Drea: Du er så god <3 glad for at jeg har deg!
      Thora Unstad: Takk, håper alt er bra hos deg også :))
      Dearestwords: Så bra 😉
      Helene Drage: Takk, det gjør jeg også 😉

    5. Helskjønt bilde 😀
      Jeg vet ikke om kjærlighet er det som skal til, men jo mer man trives med det man gjør og jo mindre man stresser, jo fortere går det i hvertfall! Det har jeg erfart mange ganger, denne berømte “flyt-sonen” er ingen spøk 😀
      Godt at du gjør akkurat det som gjør DEG lykkelig 😀

    6. så søt du e nora! æ suns den væks for hver dag som går 😉
      lyst å treff på dæ snart igjen!
      Lykke t framover 🙂
      Maiken

    7. Er såå enig! Elsker den følelsen treningen gir! Kunne ikke vært foruten! Veldig glad for at jeg begynte med styrketrening på grunnkurs vgs, for så å bare kjøre på!;) Er veldig motiverende når en ser og merker på kroppen at den forandrer seg.

    8. Maria M: Da er vi to 😀
      Opaldiva: 🙂
      Hanne: Ja, jeg tror det er utrolig viktig å virkelig trives med det man gjør – da blir alt så mye enklere!
      Maiken: Tusen takk, søte ;* Jaa, vi tar en kaffe endag <3
      it's training: Takk for det!
      Mina: Eniig, så godt å kjenne at kroppen responderer positivt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg