hits

Endelig i ml!

Endelig er jeg i ml med 20 av 30 kter i november! Det satt faktisk mye lengre inn enn jeg tenkte, for jeg trodde helt rlig det skulle vre enkelt. Men med hanglende form tok det lengre tid enn forventet, men etter dagen i dag er jeg endelig i ml. Det fles helt supert, og jeg skal ha velfortjent treningsfri i morgen. I dag sto overkropp p planen, kta mi s slik ut: 

Benkpress 4 x 5

Dips i ringer 3 x 5

Chins 3 x 6

Renegade rows 3 x 12

L-sit 3 x maks hold

Renegade rows med kettlebells er faktisk en av favoritt-velsene mine for mage n om dagen, den er s tung men samtidig s god! Har dere ikke prvd den enda s anbefales det virkelig. Jo strre avstand  du har mellom beina jo lettere blir velsen.  Dra den ene kettlebellen opp til ribbena samtidig som du unngr rotasjon av overkroppen. Senk den kontrollert ned til bakken, og gjenta p motsatt side. Tung, men effektiv velse for kjernen akkurat som vi liker det ♥

Topp / tights / sko (sponsede lenker)

n kommentar

Flotte velser. Har helt glemt ta dips. med ringer er den sikkert enda mer utfordrende. Takk for inspirasjon! :)

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat