Endelig i mål!

Endelig er jeg i mål med 20 av 30 økter i november! Det satt faktisk mye lengre inn enn jeg tenkte, for jeg trodde helt ærlig det skulle være enkelt. Men med hanglende form tok det lengre tid enn forventet, men etter dagen i dag er jeg endelig i mål. Det føles helt supert, og jeg skal ha velfortjent treningsfri i morgen. I dag sto overkropp på planen, økta mi så slik ut: 

Benkpress 4 x 5

Dips i ringer 3 x 5

Chins 3 x 6

Renegade rows 3 x 12

L-sit 3 x maks hold

Renegade rows med kettlebells er faktisk en av favoritt-øvelsene mine for mage nå om dagen, den er så tung men samtidig så god! Har dere ikke prøvd den enda så anbefales det virkelig. Jo større avstand  du har mellom beina jo lettere blir øvelsen.  Dra den ene kettlebellen opp til ribbena samtidig som du unngår rotasjon av overkroppen. Senk den kontrollert ned til bakken, og gjenta på motsatt side. Tung, men effektiv øvelse for kjernen akkurat som vi liker det ♥

Topp / tights / sko (sponsede lenker)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg