hits

10 seige & pannekaketrn

God kveld alle! I dag sto det lping p treningsplanen min, og jeg bestemte meg for lpe hjem etter middag hos mamma og pappa. Problemet var bare at mamma sin middag var alt for god, og jeg ble alt for mett. Jeg mtte starte lpinga knappe to timer etter mar for vre hjemme til Bjrni skulle p fotballtrening, og jeg var fortsatt stappmett. Beina kjentes lette og friske, men det gikk likevel rolig for holde alt under kontroll. Jeg brukte 56 minutter p mila, og tatt full mage i betraktning synes jeg ikke det var s verst! Under lpeturen var det siste jeg hadde lyst p mer mat, men etter en dusj og legging av Ulrik var jeg plutselig klar for litt pfyll igjen. Pannekaketrn er alltid en favoritt, bde til kvelds, lunsj eller frokost. Det som er s fint er at de holder seg fint i kjleskapet, s n har hele huset frokosten klar til i morgen ogs.  Denne varianten er uten kunstig sukker eller proteinpulver, slik at den fint kan spises av bde store og sm. For lage pannekakene trenger du:

3 bananer ♥ 3 egg ♥  5 dl havregryn ♥  2 dl havremel

2 ss kanel ♥  1 ts honning ♥  2-3 dl vann

Mos bananene, og bland alle de trre ingrediensene godt sammen. Tilsett vannet til slutt, og juster etter hvor tynne / tykke pannekaker du nsker. Stek p middels varme i panna, og bruk gjerne litt smr til stekingen. Da blir de ekstra gode, og i tillegg er de fulle av god nring. Topp gjerne med cottage cheese, banan og syltety, s kan jeg garantere deg en et smil om munnen ♥

n kommentar

Tusen takk for en kjempe god oppskrift 😊 jeg tok de i vaffeljern og det ble kjempe suksess. nsker deg og din fine familie en nydelig helg<3

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat