Hverdagslykke

Denne torsdagen har vært så fin! Trondheim har virkelig vist seg fra sin flotteste side, og vi gikk en lang tur ute i solskinnet. Det gjør ingen verdens ting at det er kaldt når det er vindstille og blå himmel så langt øye rekker. Jeg krysser fingrene for at resten av høsten blir like fin, for dager som dette tar jeg gjerne flere av. Det som gjør det ekstra koselig er at jeg kan ta opp Ulrik og bære han i sele under turen når det er finvær. Det synes vi begge er gøy, og jeg vil gjerne ha han inntil meg så mye jeg kan. Permisjonen er jo snart over, så jeg skal virkelig utnytte resten av oktober sammen med lillehjertet. Jeg tror jeg smilte om kapp med sola i dag, så fint har jeg hatt det! At favorittjakken kom i ny farge i posten la ikke noen demper på humøret det heller, den er jo så fin. Jeg har fortalt dere om den før, vindtett- , vanntett og med varmende innerlag som er avtagbart. Det gjør jakken så allsidig at den kan brukes både høst, vår og vinter. Ut uka får dere også -25% på alt fra Kari Traa hos X-life, så nå har dere muligheten til å gjøre et godt kjøp! Hele utvalget finner dere ved å klikke dere inn her.

Jakke, ullgenser og pannebånd fra Kari Traa / tights fra 2XU / sko fra Adidas



Jeg har ikke bare gått tur i dag, jeg har også laget en skikkelig god middag. Små hamburgere ble laget av karbonadedeig, egg og løk. Tilsett det krydderet du ønsker, og stek i panna på middels varme. Skjær opp søtpotet og sett inn i ovnen på 200 grader i omtrent 25 minutter. Har du tid kan du lage sprø søtpotetfries som du finner oppskriften på her. Server gjerne med en salat på siden, og middagen er klar! Utrolig god, lettvint og sunn hverdagsmat. Denne torsdagen fortjener virkelig noen hjerter, for jeg har storkosa meg ♥


 

6 kommentarer
    1. Hei,
      jeg tenkte å følge treningsprogrammet ditt som du la ut for noen dager siden. Har i den anledning noen spørsmål som jeg håper du kan svare på. Selv har jeg akkurat startet treningen etter keisersnitt. Hvor lenge tenker du å følge dette programmet? Hvor raskt øker du på vektene? Jeg merker på meg selv at buktrykk har jeg ikke så mye av nå, så må nok ta tiden til hjelp:) Takk for inspirasjon!

    2. Hei kjære flotte Nora!❤️:)
      Flyttet til trondheim nå i august og lengter så etter å gå turer i skog eller i annet terreng enn asfalt. Har vært i estenstadmarka og bymarka men ser ut som du er på andre plasser som ser såå vakkert ut! Hvor vil du anbefalle å dra ut på tur?
      Du er helt super og inspirerende!!! Stå på😘
      Klem!

    3. jeg finner ikke hvor jeg får 25% på kari traa utstyret? får det ikke opp når jeg trykker på linken?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg