Fylt kyllingfilet og kilometerchallenge

 Søndagsmiddagen her i huset var ikke annet enn helt nydelig. Det er en gammel favoritt som rett og slett har gått litt i glemmeboken min, nemlig fylt kyllingfilet. Jeg serverte med potetbåter og salat, og anbefaler dere virkelig å prøve denne retten. Skjær først potet i båter, krydre med hvitløkssalt, chili og litt pepper før du setter i ovnen på 220 i 20 minutter. Legg deretter kyllingfilet i to brødposer og bank de flate. Fordel de på bakepapir og smør pesto over hver filet, i tillegg til fetaost. Rull kyllingfiletene sammen og legg i ildfastform, før du setter i ovnen sammen med potetene i ytterligere 20 minutter. Mens retten gjør seg ferdig lager kan du lage en god salat og dekke bordet, før du er klar til å nyte dette herlige måltidet:

 






Sunn og god søndagsmiddag 🙂

Ny uke venter i morgen – og jeg har en ny challenge på lur! Denne utfordringen er ganske hardcore, men jeg håper dere blir med likevel. Fra og med i morgen og til søndag skal jeg løpe/gå et maraton – det vil si 42 kilometer. Hvor mange kilometer jeg legger bak meg hver dag eller hvordan jeg velger å gjennomføre de spiller ingen rolle, så lenge jeg har gjennomført distansen som tilsvarer et maraton i løpet av uka. I snitt blir det 6 kilometer per dag og det er vel overkommelig for både meg og dere? Jeg har troen på at det kommer til å gå knirkefritt, hiv dere med og bli med på #kilometerchallenge! Jeg gleder meg til å se hvor mange som tar utfordringen, og blir med på maraton 🙂 Med mange kilometer som venter neste uke har jeg kun gått en rolig søndagstur i dag, sånn at jeg er 100% klar for challenge neste uke!



Skijakke, skibukse og lue fra Craft – alt fra sponsor X-life. Supert til å gå tur med også når snøen uteblir.

Akkurat nå ligger jeg på sofaen og lader opp til ukens siste styrkeøkt, rygg og armer står på planen i kveld. Håper dere også bruker kvelden til å lade opp slik at dere er klare for en ny uke med nye muligheter i morgen tidlig 🙂

11 kommentarer
    1. Dette må jeg jo nesten hive meg med på!
      Hvordan legger du opp styrkeøktene dine i forhold til cardioen? Føler det blir litt i overkant å kjøre styrken som normalt denne uken (har normalt 5 splitt). Kan du væresåsnill å si hvordan du kjører styrkesplitten din denne uken? Som normalt?
      Så får jeg ”herme” etter deg denne uken 🙂 Håper på svar i kommentarfelltet 🙂 Stå på!

    2. Cecilie Andrea: herlig! Jeg trener jo ikke bein nå, så kommer til å kjøre 3 økter på overkroppen i itilegg 🙂 tar de på dagene hvor løpingen ikke er så heftig.

    3. Min vanlige powerwalkrunde er på akkurat 6 km. Vanligvis blir det tre turer per uke, men jeg må jo prøve – count me in, og takk for motivasjon!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg