Dagens dobbel

16.08.2012 - 22:01 16 kommentarer

Startet dagen med en løpetur før jobb, jeg hadde bestemt meg for å løpe ei mil - uansett hvor lang tid jeg brukte. Overraskende nok gikk det på litt over en time - og jeg var superfornøyd med meg selv etterpå! Så fornøyd at jeg postet det både på instagram, facebooksiden og nå her - haha! Viktig å skryte litt av seg selv ;) Synes virkelig ikke det er verst for ei jente som nesten ikke har trent på 2 måneder :) 



Etter jobb var det klart for påfyll - hjem og spise middag i sola :) Jeg synes frukt er så godt i salat om sommeren, og blandet mango, eple og avodcado inn i denne. Sunt, friskt og godt :) 




Så var det klart for ei styrkeøkt på overkroppen, jeg har ei tung økt på overkroppen i uka og to lette. I dag var det den tunge økta som sto for tur, selv om jeg ikke klarer å løfte supertungt enda. Det kommer seg raskt, heldigvis :) Økta mi så slik ut:

Pendlay rows 3 x 5, 40 kg

Pullups 2 x 5 reps

 Rack chins 3 x 8 reps

Benkpress med manualer 3 x 5, 20 kg

Dips 2 x 10 reps

Sittende skulderpress med manualer 3 x 8, 15 kg

Bicepscurl med manualer 3 x 10, 7,5 kg

Pulldowns 3 x 10, 40 kg

Fornøyd etter treningsøkta i ny topp fra Better Bodies! Elsker å trene i nye treningsklær, og denne har allerede blitt en favoritt :)  Limited production på disse, jeg har allerede sikret meg turkis og svart :D Fås HER - hvis du er tidlig ute!

Viktig med påfyll etter trening, og nok engang har jeg laget IIIIIS :D Frossen banan i skiver, troponin sjokoladeprotein, litt stevia english toffee most sammen med stavmikser/håndmikser. Topp det med waldenfarms sjokolade/karamell-saus og noen friske blåbær. Ser ufattelig usunt ut - men denne kan også spises med den beste samvittighet! Enda bedre blir den ute i sola med noen å dele med :) 


Nå er jeg METT etter en stor is, og skal finne senga etter en aktiv dag :) Ingenting er så godt som senga når man er sliten! God natt alle sammen :)

16 kommentarer

caao

16.08.2012 kl.22:03

så kjempe godt ut :)!

vilcle

16.08.2012 kl.22:16

Fyfader så flink du er!

Aurelia

16.08.2012 kl.22:25

Kult!

Andréa

16.08.2012 kl.22:31

Hoho, du har helt rett i at det der ikke så spesielt sunt ut.. :D Herlig!
Den isn ser så god ut :):)

armylife

16.08.2012 kl.22:48

Imponerende, flink du =) Og den isen din så bare helt syyyk digg ut, må så absolutt prøves!

Hvor høy fart hadde du mølla på når du løp??

Kristine

17.08.2012 kl.00:21

Bananisen <3

Du har virkelig grunn til å være stolt av deg selv etter den økta, bare så du vet det! :)

emiliemolsen

17.08.2012 kl.07:30

Den bananisen så helt herlig ut. Hvilke forhold mellom de ulike ingrediensene bruker du?

Er på diett så begrenser seg, men kan ha 20g protein + 40g karb etter trening. Tror du det vil funke?: )

Julianne

17.08.2012 kl.09:26

Så flink du er! :)

Fitnessnora

17.08.2012 kl.13:05

emiliemolsen: Jeg bruker 10 g protein per 100 g banan, så da er det bare å regne seg frem ;) godt med bær også da - da får du jo en mye større is ;)

Øydis

17.08.2012 kl.20:06

Er innom hver dag for å lese bloggen din, liker den kjempe godt!

Synes du er kjempe flink og bloggen din gir motivasjon til oss lesere. Godt å lese at det også er andre som har opp og nedturer og jeg liker at du ikke pynter på sannheten som mange gjør :)

Jane

17.08.2012 kl.20:09

Den var god! Prøvde isen etter trening nå :D Men moser du den til en helt jevn røre? Syns den så mere klumpete ut? :)

Fitnessnora

17.08.2012 kl.21:40

Jane: Så bra :D Jeg tar det litt etter feelingen - noen ganger føler jeg for å ha litt "motstand" i isen :)

Fitnessnora

17.08.2012 kl.21:41

Øydis: Tusen takk for det Øydis, det varmer med slike ord :D

Fitnessnora

17.08.2012 kl.21:44

armylife: gjør det - du vil ikke angre :) varierte mellom 8,5 og 10,5 mens jeg løp, la inn litt ekstra på slutten for å få en bedre tid ;)

Mette Ulseth

18.08.2012 kl.20:58

Den desserten så deilig ut Nora:) Du er så ufattelig kreativ og vanvittig søt! ha en strålende helg, kos deg masse:) klem

Skriv en ny kommentar

hits