Dagens dobbel

Startet dagen med en løpetur før jobb, jeg hadde bestemt meg for å løpe ei mil – uansett hvor lang tid jeg brukte. Overraskende nok gikk det på litt over en time – og jeg var superfornøyd med meg selv etterpå! Så fornøyd at jeg postet det både på instagram, facebooksiden og nå her – haha! Viktig å skryte litt av seg selv 😉 Synes virkelig ikke det er verst for ei jente som nesten ikke har trent på 2 måneder 🙂 

Etter jobb var det klart for påfyll – hjem og spise middag i sola 🙂 Jeg synes frukt er så godt i salat om sommeren, og blandet mango, eple og avodcado inn i denne. Sunt, friskt og godt 🙂 


Så var det klart for ei styrkeøkt på overkroppen, jeg har ei tung økt på overkroppen i uka og to lette. I dag var det den tunge økta som sto for tur, selv om jeg ikke klarer å løfte supertungt enda. Det kommer seg raskt, heldigvis 🙂 Økta mi så slik ut:

Pendlay rows 3 x 5, 40 kg

Pullups 2 x 5 reps

 Rack chins 3 x 8 reps

Benkpress med manualer 3 x 5, 20 kg

Dips 2 x 10 reps

Sittende skulderpress med manualer 3 x 8, 15 kg

Bicepscurl med manualer 3 x 10, 7,5 kg

Pulldowns 3 x 10, 40 kg

Fornøyd etter treningsøkta i ny topp fra Better Bodies! Elsker å trene i nye treningsklær, og denne har allerede blitt en favoritt 🙂  Limited production på disse, jeg har allerede sikret meg turkis og svart 😀 Fås HER – hvis du er tidlig ute!

Viktig med påfyll etter trening, og nok engang har jeg laget IIIIIS 😀 Frossen banan i skiver, troponin sjokoladeprotein, litt stevia english toffee most sammen med stavmikser/håndmikser. Topp det med waldenfarms sjokolade/karamell-saus og noen friske blåbær. Ser ufattelig usunt ut – men denne kan også spises med den beste samvittighet! Enda bedre blir den ute i sola med noen å dele med 🙂 


Nå er jeg METT etter en stor is, og skal finne senga etter en aktiv dag 🙂 Ingenting er så godt som senga når man er sliten! God natt alle sammen 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg