Dagens

12.03.2012 - 22:17 17 kommentarer

Dagens lunsj - cottage cheese med mandarin og mandler, toppet med stevia og kanel.



Dagens middag - svinefilet med brokkolimos. Oppskift på mosen finner du her.


Dagens post workout - sjokoladeprotein, banan og riskaker.


Dagens gladjente på trening:



Dagens visdomsord:






17 kommentarer

Stine

12.03.2012 kl.22:27

Herlig, Nora :) Flink du er!

Vet du hva grunnen kan være til at størrelsen på hoftene mine er forskjellige? Jeg kan også se at venstre arm er mye mindre trent enn høyre. Men det er vel bare at jeg er høyrehent?

Christine

12.03.2012 kl.22:27

Du er så nydelig Nora :D STOR inspirasjon!

bare lurte på om du kunne skrive et lite innlegg om oppveksten din liksom? eller livet ditt fra slutten av ungdomsskolen, hva du har holdt på med av andre sporter, hva du gikk på videregående, hva som fikk deg hit i dag og hva du studerer nå/skal bli :) hadde vært kjempe kos å få en liten titt i hva som har foregått før fitnessjenta kom!

Åshild

12.03.2012 kl.22:36

Hei Nora!

Jeg kjøpte walden farms peanutbutter spread og chocolate sirup på iHerb etter dine anbefalinger :) Men peanut"smøret" smakte absolutt ikke peanøtter! Det smakte faktisk litt surt, og plastikk? og det samme gjelder egentlig sjokoladesirupen. Har du opplevd det samme, eller er det faktisk slik det smaker... :/

Fitnessnora

12.03.2012 kl.22:37

Åshild: den peanutspreaden er ikke sånn fantastisk god - så der vil jeg heller anbefale pb2! Mener jeg har skrevet det før også :) Men sirupen synes jeg er digg jeg, men smaken er vel som baken :))

Stine- Stines treningsblogg

12.03.2012 kl.22:47

Nammm, I <3 cottage cheese!

Ha en fiin uke Nora!

Kristine

12.03.2012 kl.23:45

Mm, mye god mat her :D

detsunnereliv

13.03.2012 kl.11:46

Alt ser kjempegodt ut! :) Den brokkolimosen må jeg prøve ut engang!

13.03.2012 kl.11:49

Mye gode matbilder! Blir sulten jeg :D Men, jeg lurer på en ting... hvordan lager du den "sausen" med proteinpulveret ditt? Har sett flere har gjort det, men aldri fått med meg hvordan de får det til. Er det lik metode som når man lager proteinkaffe kanskje? Jeg er ganske grønn når det kommer til slikt :p

Hilde

13.03.2012 kl.12:23

Hei Nora :)

Kan du skrive litt om hva planen din er forhold til konkurranser fremover osv..?

Alltid gøy å lese bloggen din!

Elise

13.03.2012 kl.12:54

Hei Nora!

Jeg har tenkt å begynne å drikke proteinshake, rett og slett fordi jeg sliter med å få i meg nok næring etter trening. Synes det er utrolig vanskelig, da jeg lenge har slitt med dårlig matlyst. Har tenkt å starte helt basic med en sjokolade-proteinshake. Har sett litt på den her: http://www.nordicnutrition.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=558013&b_kid=558012 er det noe du har prøvd ut, og vil anbefale? Kriteriene er at det må smake godt, i og med at matlysten er lav, og at proteinene skal være av høy kvalitet.

:-)

SuperRosa!!

13.03.2012 kl.13:25

Så fin bukse!! Hvor har du kjøpt den, og hvilket merke er det? :)

Fitnessnora

13.03.2012 kl.14:42

SuperRosa!!: De selger den på Kaliber, med fiiin reklame på :)

Fitnessnora

13.03.2012 kl.18:46

Elise: Ja, jeg synes den er veldig god :) Så den vil jeg absolutt anbefale etter trening!

Fitnessnora

13.03.2012 kl.18:47

Hilde: Jge har gjort det for ikke så lenge siden - jeg kommer til å stille til høsten i bodyfitness :)

Fitnessnora

13.03.2012 kl.18:49

Christine: så hyggelig sagt av deg :) jeg prøver å holde bloggen til kun trening og kosthold, og holder resten av livet mitt litt for seg selv. Men jeg har hatt en veldig aktiv oppvekst med både håndball, fotball, sykling og ridning før elsken falt på styrketrening :D

Mathilde

13.03.2012 kl.21:57

Hvor kjøper du riskakene? Hva inneholder de? Regner med det er sunt?

Trent styrke i snart 3 måneder, og har virkelig fått sansen for det! Har trent mye før, men for det meste kondisjon. Har jo selvfølgelig blitt noen endringer, og nå vil jeg virkelig at musklene skal øke! Vil få ned fettprosenten og øke muskelmassen.

Så jeg har tenkt å investere i proteinpulver og fått en prøvepakke på kreatin. Løfter gradvis tyngre og mindre reps, for har jo fått større muskler, men vil gjerne ha litt mer fremgang!

Er dette dumt? Kreatinet er for bare 5 dager, fra nordic nutrition AS. Er bare nysgjerrig på om det fungerer.

Takk for svar :)

Fitnessnora

13.03.2012 kl.22:13

Mathilde: Det er helt vanlige riskaker du kjlper på butikken :) Riskaker er en bra kilde til raske karbs - som er perfekt for restitusjon etter trening. Proteinpulver er en kjempeinvestering i mine øyne :) Og kreatin synes jeg er et utrolig bra kosttilskudd, som jeg bruker året rundt :) Kjør på sier jeg :D

Skriv en ny kommentar

hits