Dips

Dagen i dag har gått i ett. Det har vært full sving siden jeg stod opp og gikk mine 30 minutter med morgencardio, og egentlig er det godt med slike dager. For akkurat nå skulle jeg ønske det gikk an å spole frem i tid, jeg vil bare at det skal bli 24. september! Gleder meg sånn til å gjøre debuten min, det blir så gøy å endelig komme til det punktet jeg har jobba så lenge for 🙂

Idag trente jeg bryst, og det begynner å merkes at jeg har blitt svakere. Kan nesten ikke forvente noe annet heller, så jeg tar det ikke så tungt. Jeg skal bli sterk igjen etter konkurransen, når kroppen får overskudd og mye mat. I mellomtiden er jeg heldig som har verdens beste treningspartner, som alltid er der for meg. Når kreftene mine ikke strekker til flere dips, er Paul der og hjelper meg å ta noen til. Elsker denne øvelsen, den er så fantastisk god!

I dag ble marengsen suksess, og et var 1 stykk fornøyd jente som spiste frokost denne morningen! Det er mye man kan lage med eggehvitter – og frokostkake er en av tingene 😉 Jeg lagde marengs av eggehvitter og sukrin, som jeg toppet med eggefluff. Smakte superdigg, og når jeg ikke er på diett skal det definitivt bli lagd mange varianter av denne. Ser for meg at å lage krem av mager kesam + eggehvitter, pluss å toppe det hele med bær, frukt og nøtter blir MAGISK. Og ikke minst sunt 😉

Kake til frokost? Ja takk!

19 kommentarer
    1. Nam,ser godt ut! Håper du legger ut noen oppskrifter og litt av hvert etter konkurransene,hadde vært artig å prøve seg;P
      Kult dipsbilde forresten!:D

    2. Bra innsats på gymmet i dag! Tror du skal få holde et matlagingskurs for meg etter NM 🙂
      Snaart 9 dager til SO nå, stå på de siste dagene!

    3. Jeg vet hvordan det er å glede seg så mye til noe at man bare vil at tiden skal fly forbi, så det kan bli DAGEN 😉 Snart, snart. Jeg er så spent for deg 🙂
      Du er sterk nå også, skal jeg si deg, men med mer mat i magen kommer du til å slå alle rekorder! 😉
      Ha en fin kveld!

    4. Kunne ikke tenke deg å skrive et innlegg om hvordan du startet/kom inn på tanken med å trene til konkurranser osv. Jeg er ganske ny på bloggen din så kunne vært gøy å lest om hvordan du startet med alt sammen 🙂

    5. Ugh, vanligvis skyr jeg fitness/ kostholdsblogger som pesten, da jeg synes de oser av selvtilfredshet og en arrogant, usunn holdning.
      Men ikke din! Jeg tar meg selv i å komme innom stadig vekk. Jeg synes det står respekt av at du satser for fullt på dette, det er det ikke alle som hadde klart. Du ser ut til å dedikere deg 100%, men fremstår fortsatt som trivelig og jordnær på bloggen din 🙂
      du inspirerer meg til å ta min egen trening ett hakk videre, når jeg ser hva du klarte på et år, skal jeg også komme meg opp et par hakk!
      Jeg heier på deg i konkurransen, forresten 😀

    6. Kul blogg ;)Men lurer på en ting; har du prøvd eller brukt abtronic x2 før? Eller vet du om det funker? =) håper du vil svare!!

    7. Hei
      Har du vært inne å sett på bloggen min ennå? Jeg lanserer idag siste nytt fra mykemule. Det er noen utrolig kule peacearmbånd! Det er verd å ta en titt 🙂
      Ellers driver jeg fremdeles litt reklame for min egen blogg! Jeg er helsesøster og skriver en blogg til ungdom og unge mødre og andre interesserte. Gi meg gjerne tilbakemelding på hva du synes. Om du vil kan du legge meg til som venn, eller følg meg på bloglovin.com!!
      Jeg svarer gjerne på spørsmål om du lurer på noe, eller tar opp temaer om flere lurer på det samme.Jeg vil at flest mulig skal få glede av tilbudet mitt!!
      Hilsen Hege

    8. Frida: Cardio er en fellesbetegnelse for kondisjonstrening 🙂 I mitt tilfelle betyr det som regel gange i raskt tempo.
      Anonym: Aldri prøvd den, så det vet jeg desverre ingenting om 🙂
      Hege: Ja, jeg var innom der og synes du har et veldig fint tilbud til de som lurer på noe :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg