Mageruter lages på kjøkkenet!

08.09.2011 - 12:15 17 kommentarer

Du kan ta så mange situps du vil, holde planken til du skjelver og ta beinhev til du spyr - det er uansett fettprosenten som er viktigst for å få frem six-packen! Når det kommer til vektnedgang og redusering av fettprosent kan kostholdet bety så mye som 75%!  Da sier det seg selv at det er på kjøkkenet man skaper magerutene :)

Slik lager jeg magerutene mine for tiden, med torsk og massevis av grønnsaker. Hvordan lager du dine? 



Nothing tastes better than fit feels ;)

17 kommentarer

Maria Tørresdal

08.09.2011 kl.13:21

Så sant så sant! :D du ser forresten råbra ut. Følger med, men er ikke så flink til å legge igjen spor! ;)

it's training

08.09.2011 kl.14:01

Helt sant! jeg venter fortsatt på magerutene;) Selv om det er antydninger både helt oppe, og på siden :D

"magerutene" mine lages altså av mye mager kjøtt, og tønnevis med frukt og grønt :D å litt havregryn innimellom

Tina

08.09.2011 kl.14:46

Har du kuttet ut all carb?

Pernille Nicoline

08.09.2011 kl.14:47

Elsker den siste linjen der, den er så sann! Kan ikke få sagt nok hvor mye jeg ser frem til å se deg på scenen! ;) Keep it going!!

08.09.2011 kl.14:48

Det såg godt ut!:)

kanskje litt off-topic, men om man ikke går på lavkarbo men teller kalorier, hvor mye karbohydrater i gram bør man få i seg daglig? eller har ikke det noe og si siden det er summen av kcal som teller?

Janne

08.09.2011 kl.14:49

Ved å skaffe meg en PT med fitnesserfaring, haha. Nå er det bare å stå på! Lykke til i konkurransen!

tjukkebollefeita

08.09.2011 kl.15:25

Jeg har en stk stor bollete, deigete magerute, har mer enn nok med å kvitte meg med den :p

08.09.2011 kl.16:14

Hei:) Lurte bare på om du har noen tips til meg? Jeg trener veldig mye, men klarer ikke å passe på hvor mye jeg spiser.. Når jeg først begynner å spise, klarer jeg nesten ikke å stoppe. Det er ikke at maten jeg spiser er usunn, men jeg vet det ikke er bra å spise så mye som jeg gjør. Hvordan skal jeg klare å beherske meg litt mer? Digger bloggen din btw!!

Helene

08.09.2011 kl.16:42

variert salat med enten laks, kylling og strimlet svinekjøtt, av og til ha jeg nøtter eller egg i for å få litt næring i maten og vis jeg har mager kesam lager jeg tzatziki vedsiden av ^^

Ellers liker jeg veldig godt å ha ovnsbakt mat til middag når jeg er alene, ellers spiser jeg det jeg får servert av mor og far. Kan ikke bestemme for hele huset, og forvente at de skal ta 100% hensyn til meg når de er typsik nordisk mat folk. Ellers spiser jeg vell litt frukt og magre meieri produkter, kakaopulver uten tilsatt sukker osv. Prøver å være sunnest mulig, med litt variasjoner :) Men er veldig glad i salat.

Ingrid

08.09.2011 kl.17:02

Lager mageputa mi med vafler med nutella ;D (er på ferie) :P

Kristine

08.09.2011 kl.18:38

trene og spise riktig, få nok hvile, pluss ikke stresse meg syk....

08.09.2011 kl.19:12

har du silikkon?

Hanne

08.09.2011 kl.19:16

Vel, mine ruter er langt fra synlige, men jeg håper de vokser under polstringen så de kanskje er klare for å komme ut og hilse på til neste sommer ;)

Fitnessnora

08.09.2011 kl.20:29

Anonym 1: Det er umulig for meg å svare på hvor mye karb du bør få i deg daglig. Hør med en kostholds/ernæringsveileder - eller bare finn din egen måte ved å lytte til kroppen :

Anonym 2: Hvis du spiser sakte, så merker du at du er mett fortere. Evt kan du prøve å spise oftere, slik at du ikke er så sulten når du først spiser :)

Anonym 3: Jepp!

Victoria

08.09.2011 kl.21:34

Magerutene mine har nok gått i hi for vinteren (satser på at det dukker opp noe som likner på mageruter til sommeren ;) )!
For tiden trener jeg kun 'vedlikeholdstrening', dvs trene nok til å holde vekten der den er uten å gå opp. Så får mer styrketrening, og enda mer tid ved kjøkkenbenken komme etterhvert de neste mnd. :)
Bildet så utrolig fristende og lekkert ut, Nora! Blir sulten på grønt her jeg sitter! :)

Jenny

10.09.2011 kl.14:30

Du er motiverende du! Fortsett :D

Therese

10.09.2011 kl.21:57

AH - fryder meg å se dietter som handler om annet enn ris-og-kylling, ris-og-kylling...masse grønt er saken :)

Skriv en ny kommentar

hits