Mageruter lages på kjøkkenet!

Du kan ta så mange situps du vil, holde planken til du skjelver og ta beinhev til du spyr – det er uansett fettprosenten som er viktigst for å få frem six-packen! Når det kommer til vektnedgang og redusering av fettprosent kan kostholdet bety så mye som 75%!  Da sier det seg selv at det er på kjøkkenet man skaper magerutene 🙂

Slik lager jeg magerutene mine for tiden, med torsk og massevis av grønnsaker. Hvordan lager du dine? 

Nothing tastes better than fit feels 😉

18 kommentarer
    1. Helt sant! jeg venter fortsatt på magerutene;) Selv om det er antydninger både helt oppe, og på siden 😀
      “magerutene” mine lages altså av mye mager kjøtt, og tønnevis med frukt og grønt 😀 å litt havregryn innimellom

    2. Det såg godt ut!:)
      kanskje litt off-topic, men om man ikke går på lavkarbo men teller kalorier, hvor mye karbohydrater i gram bør man få i seg daglig? eller har ikke det noe og si siden det er summen av kcal som teller?

    3. Ved å skaffe meg en PT med fitnesserfaring, haha. Nå er det bare å stå på! Lykke til i konkurransen!

    4. Hei:) Lurte bare på om du har noen tips til meg? Jeg trener veldig mye, men klarer ikke å passe på hvor mye jeg spiser.. Når jeg først begynner å spise, klarer jeg nesten ikke å stoppe. Det er ikke at maten jeg spiser er usunn, men jeg vet det ikke er bra å spise så mye som jeg gjør. Hvordan skal jeg klare å beherske meg litt mer? Digger bloggen din btw!!

    5. variert salat med enten laks, kylling og strimlet svinekjøtt, av og til ha jeg nøtter eller egg i for å få litt næring i maten og vis jeg har mager kesam lager jeg tzatziki vedsiden av ^^
      Ellers liker jeg veldig godt å ha ovnsbakt mat til middag når jeg er alene, ellers spiser jeg det jeg får servert av mor og far. Kan ikke bestemme for hele huset, og forvente at de skal ta 100% hensyn til meg når de er typsik nordisk mat folk. Ellers spiser jeg vell litt frukt og magre meieri produkter, kakaopulver uten tilsatt sukker osv. Prøver å være sunnest mulig, med litt variasjoner 🙂 Men er veldig glad i salat.

    6. Vel, mine ruter er langt fra synlige, men jeg håper de vokser under polstringen så de kanskje er klare for å komme ut og hilse på til neste sommer 😉

    7. Anonym 1: Det er umulig for meg å svare på hvor mye karb du bør få i deg daglig. Hør med en kostholds/ernæringsveileder – eller bare finn din egen måte ved å lytte til kroppen :
      Anonym 2: Hvis du spiser sakte, så merker du at du er mett fortere. Evt kan du prøve å spise oftere, slik at du ikke er så sulten når du først spiser 🙂
      Anonym 3: Jepp!

    8. Magerutene mine har nok gått i hi for vinteren (satser på at det dukker opp noe som likner på mageruter til sommeren 😉 )!
      For tiden trener jeg kun ‘vedlikeholdstrening’, dvs trene nok til å holde vekten der den er uten å gå opp. Så får mer styrketrening, og enda mer tid ved kjøkkenbenken komme etterhvert de neste mnd. 🙂
      Bildet så utrolig fristende og lekkert ut, Nora! Blir sulten på grønt her jeg sitter! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg