Den nakne sannhet

Halvnaken sannhet iallefall! Her er dagens form, med litt under 4 måneder igjen til konkurranse. Det er mye som skal skje med den kroppen her frem til oktober, og jeg gleder meg til å se forandringene i tiden som kommer. Skrapes for fett og musklene som ligger under skal frem 🙂  Jeg er så heldig som har så flinke folk til å hjelpe meg, så jeg er sikker på at jeg kommer til å stille i den beste sceneformen jeg overhodet kan ha til NM.

Nå er jeg akkurat ferdig med en tung brystøkt. Kjørte mindre øvelser enn vanlig i dag, men med mer vekter. Kommer garantert til å kjenne økta her godt i morgen!  Det ble fire øvelser idag:

  • Incline benkpress
  • Decline fly
  • Dumbbell fly
  • Cabelcross

 

Lørdagskveld betyr at festkjolen skal på, men drinkene byttes ut med sukkerfri redbull!  God helg 🙂  

23 kommentarer

Siste innlegg