Dette er alltid med meg i kofferten

Innlegget inneholder sponsede lenker

Jeg elsker som de fleste andre å ha ferie, men jeg hadde ikke klart å ta ferie fra trening. Jeg er nødt til å bevege kroppen min noen minutter hver dag, så kan jeg bruke resten av dagen på strandliv. Jeg vet at mange ønsker å trene når de er ute på reise, men vet ikke helt hvordan de skal gå frem. Mitt beste tips for å få til aktive reiser er å faktisk legge opp til det. Det gjør du enkelt og greit ved å putte et par ekstra ting i bagasjen din, og her tenkte jeg å vise dere hva jeg alltid har med meg på ferie. 

Gode joggesko er et must på tur for min del, de trumfer høye hæler! Å løpe på nye plasser er utrolig gøy, så kan jeg ta sightseeing samtidig. Det er selvfølgelig også mulig å ta det syklende eller gående, joggesko er uansett alltid med!

Treningsstrikk er også med, de veier ingenting og tar heller ikke noe plass. Med minibands kan du gjøre ufattelig mye, som jeg var innom i dette innlegget.

Slynga mi har jeg hatt med meg i over 20 land, og den svikter aldri! Finn en krok eller en gren, heng den opp og sett i gang. Slynge er et fantastisk treningsredskap, og jeg har kjørt et par økter her nede som jeg har filmet til dere. 

Pråtteiner putter jeg også alltid i bagen min, rett og slett fordi jeg er et matvrak. Jeg blir ofte sulten, og når jeg blir sulten blir jeg sur. Ingen inkludert meg selv liker en sur Nora, og derfor har jeg alltid barer / porsjonsposer med protein med meg på tur. Legg til litt nøtter og frukt så har jeg det jeg trenger for å holde meg i gang!

Sist men ikke minst kommer headset og ei sabla god liste på Spotify! Det som er så fantastisk med alle disse tingene er at de er rimelige, tar lite plass, kan brukes overalt – både hjemme og på tur. Så om du ønsker å trene mer enten på reise eller på stuegulvet er dette verdt å ta en ekstra titt på!

Med joggeskoene godt på kom vi oss opp til toppen av Alt der Governador igjen, og jammen ble det ikke enda en ny rekord! For en godfølelse det gir å komme opp til toppen når svetten siler, jeg hiver etter pusten og ser at klokka viser 24:05. Akkurat fire minutter forbedring siden mai, det er ikke verst! Selv om jeg alltid sier at man bare skal sammenligne seg med seg selv, så må jeg innrømme at det svir litt at Bjørni løp fra meg siste delen om kom opp på 23:55. Det er jo bare 10 sekunder, men det høres jo ut som et minutt raskere! Så nå må jeg også ned på under 24 minutter til neste gang, det må jeg klare. Opp til toppen skal jeg uansett igjen før vi drar, utsikten er jo verdt det i seg selv!

Singlett fra Reebok / shorts fra 2XU

Nå venter frokost og stranda, ha en nydelig torsdag alle lesere

Siste innlegg