Vinterlykke & fastelavnsboller

Vinteren altså, den er så fin! Jeg vet mange gleder seg til vår nå, men for min del kan vinteren vare litt lenger. Jeg elsker snø, ski, kvikk lunsj i løypa og alt som hører med. Skiteknikken min er kjempedårlig, men det er gøy likevel! Faktisk er det bare et par år siden jeg fant skigleden igjen, etter 15 år hvor jeg nektet å gå på ski. Da jeg var 10 hadde jeg nemlig en ulykke på ski som førte til at jeg røk leddbåndet i kneet, og etter den tid nektet jeg å stå på ski i mange år. Nå er jeg kjempeglad for at pappa dro meg med ut for noen år siden for å prøve igjen, for nå har jeg så mye glede av det! God trening er det også, så jeg håper vi får ha snøen liggende en stund til.



Siden det er fastelavn i morgen må jeg også reposte denne oppskriften til der, for den er så god! Luftige og fantastisk gode boller som absolutt er verdt å prøve hvis dere har lyst på sunnere boller i morgen. Som den bolleelskeren jeg er kan jeg med hånden på hjertet garantere at disse her smaker superdigg

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg