Julens beste brød

Noe av det aller beste med julen er lange, gode frokoster med familien. Ingenting er stress, vi kan sitte ved frokostbordet i evigheter og bare kose oss. Jeg vil tørre å påstå at mammas julefrokost slår enhver hotellfrokost, og jeg gleder meg allerede til den i morgen tidlig. Så lenge jeg kan huske har vi alltid hatt denne tradisjonen, og det er så koselig! Det eneste vi har endret i år er at det blir bakt mindre. Fordi i stedet for å lage alle mulige typer rundstykker og brød blir det i år kun nøttebrød til frokosten. Rett og slett fordi absolutt alle i familien elsker det brødet, fordi det er så godt! Nå kommer dette tipset lovlig sent, men om du ikke har tid i dag kan du prøve å bake det i mellomjula. Du kommer nemlig ikke til å angre! Oppskriften har jeg delt med dere før, og den finner dere her.


Hvis dere har lyst til å bake rundstykker i julen kan jeg tipse om disse, som er grove og uten heving:

Det var to gode tips fra meg denne morgenen, som jeg håper dere kan få bruk for i jula. Her i trøndelag snør det masse i dag, og det sørger for at julestemningen blir komplett. Ønsker dere alle en nydelig dag, tenk at i morgen er den store dagen her ♥
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg