Herremåltid & pushup-utfordring

I går kveld spiste jeg og jentene en utrolig god middag, heldigvis ble det igjen rester til i dag også! Vi lagde nemlig indrefilet av svin, med ovnsbakte poteter, maiskrem, soppstuing og salat til. Det var virkelig utrolig godt, og virkelig en lørdagsmiddag verdig. Potetene tar lengst tid, så de er det greit å starte med. Skjær i tynne skiver, legg på et bakepapirkledd stekebrett og fordel olje + krydder over. Her kan du bruke akkurat det krydderet du ønsker, ut i fra hva dine smaksløker liker best. Soppstuingen tar også litt tid, og fremgansmåten på den finner dere her. For å lage en porsjon maiskrem trenger du 125 g hermetiske maiskorn og 25 g lett matfløte. Varm det ca 5 minutter i en kasserolle, før du moser sammen med stavmikser. Smak til med salt og pepper til slutt.  Kjøttet helstekte vi først noen minutter i panna på høy varme, før vi stekte den i ovnen med steketermometer til kjøttet hadde 65 grader. I mellomtiden ble salaten kuttet, og vipps så var middagen servert.

Lenkene i innlegget er sponset



Etter en formiddag med laber form fikk jeg heldigvis inn ei veldig god treningsøkt, og det er jeg veldig fornøyd med. Jeg avslutter hver økt med litt ekstra coretrening, og i dag ble det en skikkelig pushup-utfordring! Prøv å ta pushups i en smithmaskin, med begge beina plassert på en treningsball. Det var mye, mye tunge for kjernen enn hva jeg trodde! Det er forresten tilbud på alt av treningsutstyr for coretrening hos X-life denne helgen, og du finner alle produktene her. Ab-Wheel, ball og step ble bestilt av meg i dag – jeg skal jo ha treningsrom i det nye huset vårt og da vil jeg ha masse bra utstyr! 

Tights fra Röhinsch / genser fra Better Bodies / sko fra Adidas


Stort søndagssmil fra meg til alle dere!

3 kommentarer
    1. Hei Nora!
      Har du noen tips for alternativ trening til en med røket framre korsbånd, som helst skal avlaste det mest mulig?
      Har dessverre ikke tilgang på treningssenter, da jeg ikke ønsker å la hunden være mer alene hjemme enn de 8 timene jeg er på jobb. Så det må bli helst egenvektstrening eller med utstyr jeg kan holde på med hjemme.
      Tenker ikke på øvelser for å trene opp kneet her altså (venter på time hos fysioterapeut som tar seg av det), men alternative måter å sette kroppen i aktivitet på igjen. Gikk raskt opp 4kg etter skaden (september) og NÅ må jeg ta grep. Så ufattelig kjipt å ryke det i en vektnedgangsprosess!
      Håper du har noen lure tips! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg