Sunne gulrotmuffins & lørdagskos

I dag slo jeg virkelig på stortromma, men er det lørdag så er det lørdag! Kjæresten var oppe tidlig i dag for å jobbe, så da ville jeg lage noe ekstra digg til han kom hjem. Først kjøpte jeg inn frukt, bær, mørk sjokolade og yoghurtnøtter – og det hadde egentlig holdt i massevis. Men så glad som jeg er i å bake ble det gulrotmuffins også, av den sunnere typen. Jeg har faktisk brukt akkurat samme oppskrift som da jeg lagde gulrotkake til bursdagen min, og den oppskriten finner dere her. Den eneste forskjellen er at røra nå er i muffinsformer, og steketiden er redusert med fem minutter. Jeg brukte store muffinsformer, så store at en nesten blir mett av å spise en muffins!



Kokossjokoladen har jeg hatt lyst til å prøve lenge, og den skuffet ikke for å si det sånn! Nå kom arbeidsjernet mitt akkurat inn døra, så da er det på tide å starte lørdagskosen.

8 kommentarer
    1. Så ut som et skikkelig kose helg, å di muffinsene så knall goe ut:) Sjokoladen med kokos er også veldi god, en av mine favoritter:) Ha en fin Lørdag:)

    2. Det så herlig ut det!! Jeg bare lurte på om, er du på noe form for konkurranseoppkjøring nå? Husker du sa noe om at du drev med det, men så ødela du ryggen? hehe, begynte bare å tenke på det!

    3. Denne kosematen ser veldig god ut men inneholder jo mye næring og mye energi så erstatter denne kosematen et av dagens hovedmåltider?

    4. Anonym:Jeg skulle stille denne våren, men så fikk ryggen en trykk i januar og da ble det ikke noe av. Jeg har fortsatt ikke begynt å trene skikkelig styrke igjen, så jeg er absolutt ikke i noen oppkjøring nei. Det får bli når kroppen er klar for det igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg