Rumpefavoritter & middagsfavoritt

God morgen! Jeg er akkurat ferdig med en cardiorunde på min kjære ellipsemaskin. 45 minutter flyr avgårde når Sons of Anarcy er på skjermen forran meg 🙂 Over ser dere to bilder fra gårsdagens økt, og det var utrolig godt å trene styrke igjen etter langhelgen! Kjørte en god ryggøkt før jeg la til noen rumpeøvelser på slutten – over ser dere to av mine favoritter. Hipthrust og en variant av sumo squat i smith maskin. Sett bena langt frem og med bred fotstilling som på bildet over, og gå HELT ned – ikke noe juksing 😉 Da kan jeg garantere at dere kjenner den i rumpa dagene som følger! Er man ikke født med sprettrumpe kan man heldigvis bygge en!

Etter trening må man jo ha påfyll – og selv om det var en helt vanlig mandag ble det en av yndlingsrettene mine! Jeg snakker selvfølgelig om sunn pai, oppskriften kan du finne her. Det er så utrolig godt, mettende og full av sunne ingredienser 🙂 Uten tvil en middagsfavoritt! Paien var “hadetbra” middag med en av mine herlige venninner, og det virket så tidlig for meg å si hadet nå. Men så er det faktisk bare FEMTEN dager igjen til jeg forlater landet. Skal skrive litt mer om reisen i et senere innlegg, og jeg skal selvfølgelig blogge på min ferd rundt jorda 🙂 Glemsk som jeg er glemte jeg å trekke vinnere i går, det ble Runar og Liv Bianca, gratulerer! En sjanse til venter på lille julaften for alle dere andre + at jeg har en ekstra konkurranse på lur 😉 Nå skal jeg komme meg avgårde på jobb, ha en fin dag alle sammen!

18 kommentarer

Siste innlegg