Kveldsupdate

Raske karbohydrater er et must etter trening for min del 🙂 Riskaker er en sikker vinner, og denne her er yumyum! I dag har jeg ikke trent, men spist en slik pakke med riskaker likevel og fått servert både pizza og brownies til bestevenninna og mamsen. Trøstespising er det vel det kalles – det har nemlig blitt slutt mellom meg og Kay, og som de fleste brudd er det tungt, trist og leit. Prøver egentlig å ikke dele for mye av privatlivet mitt her på bloggen, men føler det hadde blitt feil å skjule dette. Dere hadde vel begynt å etterlyse bilder av Ayla etterhvert, så da er det like greit å ta det med engang. Det sies at tiden leger alle sår, så da satser vi på at ordtaket stemmer 🙂 

Måtte bare legge ved dette bildet fra et par dager siden – ei som mye heller ville ligge i senga si under den varme ovnen enn å bli med  meg på tur ut i høstregnet 🙂 <3 

Jeg har være litt sunn i dag også da, kan ikke bare leve på brownies og pizza! Det er jo tross alt bare tirsdag – og dessuten trengte jeg jo matbilder til bloggen. Godt jeg har dere til å holde meg på rett kjøl 😉 Derfor lagde jeg litt sunn trøstemat også, en stor bolle med sjokoladegrøt og kiwi. Masse kanel på toppen selvfølgelig, dagen blir ikke det samme uten kanelboksen min!


Nå skal jeg snart finne senga, lade opp til en ny dag UTEN trøstespising og MED trening 🙂 Altså den hverdagen jeg trives best i, healthy = happy. God natt alle sammen:)

65 kommentarer
    1. Det var veldig trist å høyre Nora:( Det er alltid fryktelig vondt der og då, men ja, tiden leger alle sår:) Eg håper du tar tida til hjelp og gjer det som gjer deg godt 🙂 Unn deg noko fint, det hjelper alltid meg 🙂 Tenker på deg! Du er superflott!!

    2. vi satser på at tiden leger alle sår og det til og med kan bli bedre etterhvert, hvem vet? stå på nora, du er fantastisk! Mange gode tanker sendes over til deg

    3. Så utrolig trist, håper det går bra med deg! Kjente jeg fikk litt vondt inni meg på dine vegne.. Men du vet, treningen kan ingen ta i fra deg, og snart skal du ut på ditt livs reise! Vedder på at du får en super treningsøkt i morra, er sikkert godt å legge bort tankene litt. Ha en fin kveld!

    4. Ble slutt mellom meg om min kjæreste gjennom tre år på fredag. Så jeg føler med deg! Det blir bedre. Prøv å ha det gøy, og tillat deg selv å være trist hvis du er det. Stå på, du virker som en herlig jente 🙂

    5. Det var leit å høre Nora 🙁 Sender deg masse gode tanker og en god trøsteklem. Ting vil gå seg til igjen, det er sikkert. Du må bare ta tiden til hjelp. Kan tenke meg at det også er trist med hunden. Virker som dere var blitt så knytt til hverandre.

    6. Åh, gode fine Nora! Så trist å høre :/ Det gjør så vondt i starten, men det er sant at det går bedre med tiden! Du som er så flink i alt, du klarer dette også!! 🙂 Flotte, gode deg!

    7. Off, så trist 🙁 trøstespising er viktig det! 🙂
      Håper vertfall du får en super dag i morra! 😀

    8. det var veldig trist å høre 🙁 men du virker som er utrolig herlig jente, så det ordner seg for deg 🙂 og det er veldig lov å trøstespise 🙂 håper du får en fin dag i morgen iallefall 🙂

    9. Huff da. I bra å høre. Men det går seg til etter hvert. Du er ei tøff jente Nora.
      Ønsker deg en kjempefin tid fremover. Mange gode klemmer til deg 🙂
      Håper du hadde fine dager her på Frøya 🙂 Frøya er øya 🙂

    10. Kjempeleit å høre… for å si det på god nordnorsk,- “det som ikke går, går over”. Tenker på deg 🙂

    11. Herregud, så trist å lese! Nå aner jo ikke vi leserne hvorfor det ble slutt, men håper da virkelig det går bra med deg og ønsker deg alt godt! Sender varme klemmer<3

    12. Åh, så synd, Nora:( Sender deg en god klem! Hadde jeg hatt hunden min her i Trondheim, skulle du fått lånt henne til turer, men hun bor hos mamma og pappa.

    13. Off, så kjedelig! Får håpe det ikke blir alt for tungt og at du finner noe annet å tenke på. sån sett er det greit å ha treningen å holde på med! Håper du fortsetter å oppdatere mye, leser bloggen din daglig, du er kjempe flink:)

    14. Trist at det blir slutt mellom to stk, men nesten verre å ikke få sett hunden du var så glad i da.. Hilsen en som er mer glad i dyr enn i mennesker.

    15. Utrolig trist å høre at det er sltt mellom dere 🙁 Kan tenke meg at du kommer til å savne turkameraten Ayla masse også. Du må nesten få deg en egen hund nå! 🙂

    16. Veldig leit å høre! Du er en fantastisk jente, som ikke lar seg knekke. Så jeg tenker du vil komme styrket ut av dette, både på trening og ellers i hverdagen 😉 Også kan man jo alltids søke trøst i en egen hund, jeg opplevde i hvertfall dette som stor hjelp når livet ble ekstra tungt 🙂

    17. Så trist. Stå på Nora! Det er lov å trøstespise når man har kjærighetssorg, de kaloriene telles ikke ;))

    18. Utrolig trist og høre.. Men, når dører lukkes, åpnes en annen. Du fortjente alt det gode du unnet deg, også en dag med treningsfri! Du er en sterk jente, psykisk og fysisk, jeg har virkelig troen på deg! Du er en person jeg virkelig ser opp til, og jeg er ikke den eneste som kan si det, det er jeg sikker på! 🙂

    19. Dette var trist å lese, Nora! Håper du kommer deg kjapt ovenpå igjen, selv om brudd alltid er vonde. Ta godt vare på deg selv i tiden som kommer og snart vender du jo nesen bort fra Norge. Det blir nok godt for deg på alle måter.
      Klemmer fra Ingvild

    20. Huffa Nora, det var trist å høre! Man får bare ta tiden til hjelp, og bruk den på de du er glad i og det du liker å gjøre, så blir det bedre snart! <3

    21. Uff, så trist å høre.. Skjønner at du har det tungt:(
      Men tiden leger alle sår som du sier, man må bare ta tiden til hjelp.. Det er lov å trøstespise innimellom også, så lenge man kommer seg på beina igjen:)
      Sender deg en klem <3

    22. Det var trist å høre, men da var han nok ikke den rette for deg uansett. ( A little harsh, men det er jo sant) .
      Litt trøstespising må være lov i blant. Håper det går bra med deg <3
      Ta vare på deg selv, sporty!

    23. Så utrolig leit å høre, men du er en fantastisk inspirerende jente! :)) Har fulgt med bloggen helt siden du stilte i bodyfitness 🙂
      Forresten, hva slags rase er Ayla? 🙂 Har såååå lyst på samme rase og hund som hun :))

    24. Utrolig trist å lese dette 🙁
      Prøv å se fremover å finn på mye gøy med venner og familie, og såklart kos deg med treningen 🙂 Tiden leger alle sår, det er helt sant! 🙂
      Ikke vær for streng med deg selv, det er faktisk lov å ha det vondt å være trist, så trøstespis med verdens beste samvittighet du søta 🙂
      Mange gode klemmer fra meg 🙂

    25. No fekk eg vondt i magen på dine vegne, flotte Nora! ♥ Sender deg alle gode tankar. Du er sterk, og dette kjem du deg gjennom. Tøft av deg å dela med oss!
      klem ♥

    26. Utrolig trist å høre. Det kom så brått på, uten at jeg vet noe om forholdet deres da. Det ble slutt mellom typen min og meg for en stund siden, så jeg vet hvordan det er… (Ikke godt i det hele tatt.) Ta tiden til hjelp, så går det nok bedre – det begynner å bli bedre for meg.
      Sender deg varme tanker <3

    27. Så trist 🙁 Føler med deg!
      Også ville jeg bare si at du er en stor inspirasjon for meg, til å fortsette å trene og bli sterkere, og spise riktig 🙂 Takk! 🙂

    28. Så utrolig leit!:( Satser på at ordtaket stemmer for du virker så fantastisk, og er virkelig en rollemodell for meg.

    29. Kjøp deg en hund er mitt råd, du kommer til å savne hunden mere enn mannen:) Nå var jeg kanskje mere morsom enn jeg hadde tenkt, men kunne ikke dy meg. Kjære Nora, du har lært meg mye om mat og trening. Du er en god person, det kan jeg si uten å kjenne deg, men kun lese bloggen din. Keep on, det er flere fisk i havet….nå var jeg morsom igjen:)))

    30. Trist å høre, Nora..Brudd er alltid tungt uansett, men jeg håper dere klarer å finne en måte å fortsatt holde kontakten på.
      Brownies og pizza hørtes ut som en liten trøst i hvertfall, og skålen din så også veldig god ut 🙂

    31. nei ååh så trist:( jeg måtte faktisk lese setningen 3 ganger fordi jeg bare : :O hva hæ nei what! hehe
      No pain, No Gain 🙂 Det ordner seg, tenk positivt, se fremover 🙂 tvangskos Ayla! hihi det gjør jeg med Zoe(staffe valpen min på 8mnd) når jeg er lei meg får hun overdose med kos av mamma hehe ^^ de er gode å ha<3

    32. Oj. Det hadde jeg ikke ventet å høre. Jeg håper du har et godt støtteapparat rundt deg. Du er sterk. Det ordner seg for snille piker. 🙂
      Håper du får en fin helg. <3

    33. Hurra:-D mer Nora til oss! Så flott som du er, kjære deg, så ordner det seg. Kynisk som jeg er! Lykke til videre med ditt. Tenker på deg. Du er et ufattelig flott forbilder.

    34. Så trist å lese! Håper det går bedre med deg i dag:) Spis masse godt (sunt eller usunt) og vær masse med veninner, det hjelper! Klem fra meg:)

    35. Veronica: Det hørtes herlig ut ja 😀 Blir desverre lite Aylakos fremover nå da – men har mange gode minner med henne heldigvis 🙂 ha en god søndag videre !

    36. utrolig trist at det er slutt mellom deg og typen!! Ayla er så nydelig! hva slags rase er hun?? Har så lyst på samme type hund, men vet ikke hvor jeg får ta i en!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg