Update og klar for muskelshow!

Superkjapt blogginnlegg coming up – NORWAY OPEN er jo i dag og jeg skal straks nedover til Olavshallen for å hjelpe de fine utøverne på scenen 🙂 Det gledes! Uansett, lagde pai til Kay i går og den er det lenge siden jeg har blogget om! Usannsynlig god, og oppskriften finner du her. 


Siden han hadde bursdag fikk Kay bestemme hvor mye kjøtt vi skulle ha på, og det ble nok for å si det sånn!

Fikk trent begge to og Kay fikk faktisk BEDRE tid enn meg på mila. DET må jeg gjør noe med, i morgen er siste sjanse! Sjokoladekake ble ferdigmix fra Xlife, men jeg lagde også noen skikkelig gode karameller 🙂 Blandet yaconsirup, knust frokostblanding, pb2, peanøttmel og litt stevia english toffee med litt vann og satt i fryseren i ca. 30 min før vi kunne nyte disse:



NOM!

Nå drar jeg for å få med meg tidenes muskelshow her i Trondheim, håper å se dere der!!! 🙂 

9 kommentarer

Siste innlegg