P-e-r-f-e-k-t

De ordene jeg fikk fra legen var den mest fantastiske beskjeden jeg kunne ha fått 🙂 Livet kjennes rett og slett perfekt, og jeg kan ikke gjøre annet enn å SMILE! Våknet opp tidlig og tok med Ayla på en joggetur, kondisen har selvfølgelig gått rett vest og jeg var klarte ikke mer etter 25 minutter. Det fine er jo at jeg kommer til å få superfremgang herifra 😀 Sol i dag også det holdt med shorts og tskjorte fra favorittmerket Better Bodies!


Dagens første måltid, kyllingfilet, stekte grønnsaker, salat, hvitløksdressing av mager kesam og fetaost. Svært måltid som ga energi til en tur til Kaliber! Hjem kjære hjem 🙂 Ei lett beinøkt med markløft, knebøy, beinpress og utspark stod for tur. Kjører mange repetisjoner og relativt lette vekter nå, så får jeg heller øke vektene gradvis slik at kroppen får tid til å tilpasse seg. 

Hjemme fra trening og klar for påfyll! Softis av 400 gram frossen banan/mango/ananas pisket sammen med 30 g peanøttprotein, jeg brukte dette. Litt fersk frukt og litt ekstra protein som saus på toppen – NAM 😀 

Ha en fantastisk kveld alle sammen – livet er herlig 😀

17 kommentarer
    1. Utrolig inspirerende blogg!
      Har bare et lite spm, trener du markløft med reimer? Ser noen i bildet ditt her…
      Sliter med grepet rundt stanga pga en fingerskade, så lurer på om remmer kan hjelpe meg å løfte tyngre uten å tenke på å miste grepet. 🙂

    2. Renathe: Jeg bruker reimer ja – har utrolig dårlig grep og merker stor forskjell 🙂 Det er jo ikke så veldig rart at ryggen er sterkere enn fingrene 🙂

    3. Ahh det så supergodt ut 🙂 Du gir meg inspirasjon! 🙂
      Jeg lurte på om du ikke kan skrive et innleg for nybegynnere som vil få motivasjon og begynne å trene? Jeg var treningsnarkoman, trente 6 dager i uka ca3t hver dag før, men pga skole og jobb så ble det aldri tid til trening. Nå har jeg bare skole og kunne trenge (som sikker flere andre) noen tips til å få inn igjen trening i hverdagen, energien og fremgangen 🙂 Vil du lage et innlegg om det? 🙂

    4. Så godt å høre at du er tilbake i trening igjen 🙂 Makes me smile!
      Husker jeg fikk vondt av å lese at du ble syk, og ikke skulle stille 🙁
      Gjett hvem som skal lage seg softis i morgen etter trening?
      Yee.. That’s me 😀

    5. du er virkelig en inspirasjon!! endelig tilbake på trening, og vet hvordan du har det! har vært syk selv, og det er den beste følelsen i verden og endelig få lov til å tråkke over dørstokken og trene 🙂 da føler du deg hjemme ja 🙂 hehe.. du er utrolig flink, både til å motivere oss lesere til å trene bra og spise bra.. masse god mat du kommer med 🙂 stå på! morro å følge deg! 🙂

    6. Elsker softis, men lurte på om det er noe annet man kan bruke om man ikke er så glad i banan? Har du prøvd andre varianter? Elsker sjokolade da.. men må prøve å bli litt i form etter svangerskap. Bare 10 uker siden jeg fødte. Men det er ikke lett når det er så mye fristende is overalt! hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg