Sol inne, sol ute, sol i hjertet

Jeg tok helg i går, og våknet til strålende sol i dag – herlig 🙂 Lagde meg en utrolig god frokost med havregryn, cottage cheese, jordbær og banan ute på veranden. Drar til Sandefjord litt senere i dag, så det blir dårlig med updates fra denne jenta i helga. Kun kos med herlige jenter står på menyen – kjenner jeg vikelig trenger ei sommerhelg nå 😀

Jeg viste dere noen ting jeg elsket i forrige innlegg, så nå skal jeg vise dere noe Ayla elsker!

Den nye og store senga si fra Alphadog 😀 Må bare fortelle dere konseptet bak Molly Mutt, det er så lurt! Senga består kun av en trekk og en sekk som man selv fyller i, det er altså ingen madrass med. Men inni har vi lagt den gamle senga til Ayla, og sengetøy fra der vi bodde tidligere sånn at hun har kjente lukter rundt seg. Supersmart, og jenta mi følte seg hjemme på den med en eneste gang 🙂 

Som flink blogger skulle jeg bare ta et bilde av meg selv på verandaen…

Men ble fort dyttet til side av ei som også ville være med på moroa 😀 God utsikt fra toppetasjen!

Ha en fantastisk fredag og ei strålende helg alle sammen 😀

 

20 kommentarer

Siste innlegg