Home sweet home

Jeg har hatt en fantastisk ferie med min kjære, men likevel er det så utrolig godt å komme hjem igjen til Trondheim Hjem til Kaliber, norske matvarer og ikke minst senga mi! Etter en magisk konsert i går som jeg svetta minst 2 liter på, fant jeg fort senga i stedet for å dra ut på byen. Stod opp grytidlig i dag tidlig, og gikk en siste tur rundt Åmotdammen med Ayla og Kay. Vi har verdens fineste hund, det er jeg sikker på! Se på denne nydelige blandingen av engelsk staff. og rottweiler;

Så var det klart for å pakke bagen, og sette kursen hjemover. Det er en lang biltur, og da er det viktig med mat! Jeg tok med meg en liten matpakke som vanlig, med over 1 kg mat. YUM 😀

Vel hjemme var det klart for 4×4 intervaller på spinnsykkel på verdens beste gym! Sykt godt å være tilbake der igjen 🙂 Føler meg hjemme når jeg går inn døra der. Veldig fornøyd med å være tilbake der igjen, og VELDIG fornøyd med at denne t-skjorta fra Better Bodies lå i postkassa og ventet på meg:

En av de beste tingene med å være hjemme er at jeg har alt utstyret jeg trenger for å lage den maten jeg vil. Cottage cheese og bær er en million ganger bedre hvis du bruker frosne bær og en stavmikser til å lage det. Med noen dråper stevia vanilla cream/vaniljeessens blir det perfekt, smaker litt som is!


Nå er det på tide å finne senga, søvn er viktig for restitusjon vet dere! Natta 🙂

27 kommentarer
    1. Hei flinke, flinke Nora!
      Jeg blir så inspirert av å lese bloggen din, og hvert fall når du viste meg at det funker helt fint med diett selv på ferie. Jeg har et par spørsmål til deg rundt dette.
      Jeg drar to uker til Spania, om ikke så veldig lenge, Jeg drar dit sammen med en haug av venninner som ikke kun brydd seg mindre om hva de putter i munnen. Jeg lurer på om du har noen lure tips til meg angående matvalg, er det noe jeg bør ha med hjemmefra? Vi har ikke kjøkken på hotellrommet, så det blir mye restaurant spising, og det kommer til å gå bra. Men jeg er usikker på hva jeg kan spise til frokost/lunsj/mellommåltider. Jeg spiser ikke hvetemel, sukker, gjær, eller melkeprodukter, og jeg ligger på underkant av 1600 kalorier hver dag. Har du noen tips? På forhånd, takk:)

    2. Hei Nora! Jeg har bare et spørsmål: du jobber/jobbet som vekter, sant? Hvilke jobber fikk/hadde du (hvor jobbet du), og syns du jobben var grei? Hva gikk det ut på? Har du opplevd mye ubehagelig i jobben som vekter, eller trivdes du stort sett? 🙂 Hilsen nysgjerrig

    3. Heisann 🙂
      Jeg må bare spørre; hvordan spinner man 4×4? Altså er det feks 4 min lett motstand og 3 min hard eller omvendt? eller er det sitting/stå osv? litt dumt spm gjerne..:p

    4. Ayla er nydelig 🙂 Jeg bare lurer på hva slags rase/blanding hun er og hvor gammel hun er? synes hun ligner sånn på amstaff ser du 😉

    5. For en nydelig hund du har. For ikke å snakke om at du er flott du også 🙂
      Jeg er litt misunnelig på ferien din. Kunne gjerne tenke meg noen late dager i solen. Det er godt å komme tilbake til gode vaner og rutiner. Velkommen hjem 🙂

    6. Hei. Jeg har et spørsmål. Bruker du kreatin el har du andre tips til andre “kosttilskudd” ved siden av trening?

    7. Hei! Jeg har såå lyst på den gule t-skjorten, og lurer på åssen str du har den i? Bruker vanligvis medium men redd den blir fort kort i den str..

    8. K: Jeg jobber som dørvakt på et utested i Trondheim i tillegg til at jeg jobber som vakt på konserter. Jeg trives kjempegodt, og har opplevd svært lite ubehagelig ting helt egentlig! Anbefales 🙂

    9. Jeg har vurdert å begynne med kreatin og proteiner, men så sier mange at man ofte går opp flere kilo. Noe som jeg ikke ønsker. Så lenge det er i muskelmasse etc så er det greit, men blir en oppblåst og rundere? hehe. For noen spørsmål:) Men jeg legger fort på meg og er ikke gira på å bli kraftigere:)
      Hvilken type bruker du og hvor bestiller du?

    10. Christine: Noen trekker litt vann av kreatin, det er ganske vanlig 🙂 Men det vil selvfølgelig forsvinne når du slutter å bruke det, så IKKE vær redd for at det er fett du legger på deg. Jeg bruker kreatin hele året rundt 🙂 Bruker kreabolic som jeg bestiller fra http://www.nordicnutrition.no

    11. Martine: Jeg vil anbefale deg å ta med noen matbokser + shaker hjemmefra, i tillegg til proteinpulver/måltidserstatter. når du ikke har kjøkken kan du fylle matboksene med tunfisk, magert kjøttpålegg, salat, grønnsaker og frukt. I tilegg er det mange magre meieriprodukter du kan velge mellom til frokost/lunsj. Havregryn finner du også der nede, så har du en god karbkilde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg