Mandagsmat

Mandag igjen! Yndlingsdagen min 🙂 Eller, egentlig ikke. Ryggdag er yndlingsdagen min, og jeg trener alltid rygg på torsdager når jeg følger 5-splitten. Og i dag var det bryst/mage-dag, ikke ryggdag. Oh well, kan ikke bare trene det som er mest gøy heller! Det hadde ført til en veldig usymmetrisk kropp, noe jeg egentlig hadde på scenen i fjor. For lite masse på beina i forhold til overkroppen, så får jeg håpe at alle sett og repetisjoner på bein etter den tid har gitt resultater. Jeg drar til syden om 11 små dager, og lover å poste et formbilde før jeg drar!

Uansett, dagens lunsj bestod av laksesalat med sunn dressing av mager kesam, sweetchili saus, salt og pepper. Kjapt, sunt og godt 🙂

Så var det klart for trening, men først måtte jeg ha litt mer påfyll av energi og (motvillig) kos;

Musklene trenger mat etter trening og, og da ble det selvfølgelig risboller av proteinpulver og riskaker! De ble MYE bedre av å stå i fryseren iløpet av økta enn av å stå i kjøleskapet. Omnomnom 😀

Når skolebøkene roper er det greit med enkle måltid som ikke tar mye tid. Cottage cheese og bær tar under 1 minutt å klæsje sammen, og smaker godt;

Det er altså ingenting som tilsier at kjedelig mat står på menyen selv om helgekosen er lagt på hylla for denne gang 😉

23 kommentarer

Siste innlegg