Lørdagslykke & risboller

Jeg tror en høyere makt leste innlegget mitt i går, fordi straks jeg nevnte at jeg var avhengig av Iherb kom det hele 6 hentelapper i postkassa! Lørdagslykke 😀 Hvis du er usikker på hvordan du bestiller Iherb nettsiden kan du se et utfyllende innlegg om det som jeg har skrevet tidligere her. Det er billigere å handle på Iherb enn på helsekost, i tillegg til at utvalget er mye større. Men pass på, det er som nevnt fort gjort å bli avhengig. En del av dere har spurt hvordan jeg har råd til å handle så mye fancy matvarer når jeg er student. Vel, helgene mine brukes på å jobbe istedet for å dra på byen. I stedet for å bruke penger tjener jeg altså penger. Jeg spiser heller opp pengene mine enn å drikke de opp 😉

I pakkene lå det blandt annet Celsius som jeg ELSKER 😀 1 boks Celsius og eple er fast før treningsøktene mine, det gir god energi gjennom økta. Tenkte jeg skulle være litt vågal å prøve en ny smak denne gangen, men wild berry falt ikke i smak hos meg iallefall. Så om du vil prøve å bestille en av de mange smakene, ikke velg den ;P

Over til det aller beste med denne lørdagen. Jeg regner med mange treningsglade mennesker der ute spiser riskaker og shake etter trening. Er du en av dem så følg nøye med nå – for det skal du aldri spise på vanlig måte igjen.Jeg lover – dette er så godt at du vil ikke gå glipp av det! Jeg knuste 5 riskaker i småbiter, og la de i en skål. Deretter blandet jeg 1 scoop melkesjokoladeprotein, 50 g sukrinmelis, noen dråper stevia english toffee, 1 ss fiberhusk og litt vann – akkurat nok til å få klissete og god konsistens. Så tømte jeg bladingen over de knuste riskakene og rørte godt. Jeg brukte en skje for å fordele topper på et fat og satt de i kjøleskapet (edit – de ble mye bedre av å settes i fryseren!!) mens jeg var på trening. Vel hjemme sto perfekte risboller og ventet på meg! Gjett om jeg skal spise dette etter hver eneste trening 😀 

Nå er det jobb som venter for denne jenta, ønsker dere alle en herlig lørdagskveld!

Siste innlegg