Pannekake frokost

Her er noe av det som skjulte seg i pakkene mine fra i går. Det er ikke “farlig” å bestille ting fra Iherb selv om det er en utenlandsk side. Så lenge du ikke bestiller noe som er ulovlig her i Norge vil du alltid få pakkene du bestiller. Hvis du aldri har bestilt produkter fra Iherb før, så kan du bruke koden SIV084 å få 5 dollar i rabatt 🙂 Og hvis du lurer på hvordan du bestiller kan du lese om det her. Walden Farms produkter, stevia og te er vanlige ting som er gjengangere i pakker fra Iherb. I tillegg bestilte jeg BCAA drops, eller muscle candy som det så fint heter, og min elskede pannekakemix av bokhvete. Den er så god! Søndag er en fin dag for pannekaker til frokost, det tror jeg de fleste er enige om 😉


Bokhvetepannekaker med pannekakesirup på er døsdsgodt…


Med sukkerfritt blåbærsyltetøy er det ENDA bedre…


Og aller best var det på toppen av mager kesam, banan og syltetøy! Anbefaler å spise dette med gaffel og kniv, litt vanskelig å få alt i munnen samtidig. Og ja, jeg snakker av erfaring 😉

Det er strålende sol ute, og jeg er stuck inne med etikkbøkene mine. Jeg har treningsfri i dag, men ingenting frister mer akkurat nå enn en langtur med godjenta mi i vårsola. Noen langtur blir det uansett ikke i dag, men jeg må få til en runde med henne likevel. Det er nemlig ikke så enkelt å motstå dette blikket fra gulvet under meg som så gjerne vil ut på tur;

Nyt søndagen alle sammen, og lad opp til ei ny og sporty uke 🙂

27 kommentarer
    1. Du, den karamelldippen har jeg, den uten kalorier.. Og har smakt 2 ts og synes den var noe kvalm.. Sikkert fordi jeg vet at det er “fake” og det smakte litt fake. Men har du noen ideer til hva jeg kan gjøre ut av den, hva jeg kan spise den med etc, for å gjøre den god? Har liksom en hel boks stående.:(

    2. jente23: sykt god i både cottage cheese og mager kesam, gjerne sammen med sjokoladedippen 😉 ellers er det godt å blande i sammen med shake, eller i havregrøten 😀

    3. Blei påvirket av pannekakene dine i dag Nora =)
      Lagde pannekaker til kveldsmat. mmm!!!
      Min lille baby (hunden på 1,5år) blei nyyyfiiiken og stjal en til og med, så her er det stormende jubel i heimen.

    4. Ojoj! tror det blir pannekakemiddag på meg nå som jeg så det her!
      også ble jeg litt nysgjerrig, hva studerer du? siden du nevnte etikk 🙂 lykke til med eksamen!

    5. Tror faktisk jeg må bestille litt fra den siden nå jeg! Leste det innlegget ditt om å bestille fra iHerb, men har fortsatt ett par spm. som det hadde vært supert om du har tid til å svare på! 🙂 Hvis jeg ser at varene jeg skal bestille kommer til å veie over 1,8 kg, er det bare å bestille i flere “omganger” da, eller burde jeg da vente med å bestille resten til etter at jeg har fått den første pakken? 🙂 Og hvor mange pannekaker er det ca i en pakke med bokhvetepannekaker? Jeg leste på siden dems, men så ikke at det stod noen steder. Mvh Linnea 🙂

    6. Linnea: Bare bestill så mange du vil i slengen 🙂 Jeg bestilte f.eks 6 stk samme dag 🙂 Oi – jeg aner ikke hvor mange, men det er MANGE! Jeg har en slik pakke i kanskje 2 mnd og lager meg pannekaker minst 1 gang i uka 🙂

    7. Elsker Iherb! 🙂
      Har bestilt mange a de samme tingene som deg, de kommer til uka 😀
      Gleder meg som et lite barn.
      Kjenner du forresten noen som har stilt til bikini fitness i usa?
      Flytter over dit i august, å driver og leker med tanken å stille der borte for første gang.
      Føler at så mange her hjemme er så innmari kritiske.

    8. Hei du!
      Jeg må bare si at jeg ser veldig opp til deg. Er innom bloggen din flere ganger om dagen. Også lurer jeg på en ting da.. 😉 Er det ikke litt vanskelig å ha et ganske annerledes kosthold eller er det bare det å gå inn for det?
      Klem 🙂

    9. Hei,
      lurer på om folk som driver med fitness blir veldig opptatt av å spise søtsaker med kunstig søtning og alt annet rart? Dere kjøper jo hele iherb for å lage pannekaker, kaker osv. Jeg spiser aldri slike ting. Mange dager så spiser jeg bare “kjip” mat. Syns det hele er så rart. Og får dere ikke luft i magen?

    10. Ingrid: Vel, for meg er et ikke et alternativ å spise bare “kjip” mat. Det hadde vært trist synes jeg. Matglede er viktig for meg i hverdagen 🙂 Men det er selvfølgelig opp til hver enkelt. Luft i magen er ikke et problem for meg iallefall, så vet du det og ;D

    11. fnm: Så hyggelig å høre 🙂 Nei, det synes jeg virkelig ikke er noe problem. Venner og familie har full forståelse for hva jeg driver med 🙂 Noen synes kanskje det er rart i begynnelsen, men fol kblir fort vant til det 🙂

    12. Get fit 4 fight!: Bikini er vel ikke den mest populære klassen i Norge nei. Jeg har en god venninne som stilte i bikini i USA, og hun synes det var en super opplevelse. Go for it 😀

    13. Silja: Det kommer an på hvilken fraktmetode du velger. Jeg tar alltid den billigste, og betaler 6 dollar. Bestiller heller flere pakker enn store for å unngå å bestille varer for under 200 kr, for da slipper man toll 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg