Kveldsmat og bling

God kveld! Jeg er stuptrøtt, så uten mye om og men skal jeg vise dere et supert tips til kveldsmat / lunsj. Jeg bruker det til begge deler, det er jo så godt!  Bland noen dråper stevia vanilla cream inn i en boks mager kesam, skjær opp mango og topp med bjørnebær. Jeg liker å fortsatt være litt frossne, sånn at det blir litt tyggemotstand og isfeeling over det. Rør sammen og dig in 🙂


Jeg er superstressa om dagen over alt for mye å lese på alt for kort tid. Dagene mine ser ca. slik ut: spise, lese, regne, trene, lese, sove. Sosialt liv, hva er det? I tillegg stresser jeg over at jeg er ferdig på skolen om under en måned, og jeg mangler fortsatt jobb. Men når jeg er på trening glemmer jeg heldigvis å stresse, og det er så utrolig godt. Trening er fristedet mitt, og det kan ingen noensinne ta i fra meg. Alt blir vel bra til slutt, de sier jo at det ordner seg for snille piker 😀 Nå skal jeg ta finne senga og drømme om et liv som matcher de fine nye neglene mine – sparkling og rosa! Superflinke Liz åpner nytt studio her i Trondheim den 2. mai, og jeg anbefaler absolutt å ta turen dit om du vil ha spreke negler 🙂 

Det er faktisk enda gøyere å løfte tyngre enn noen av gutta med rosabling negler! (Ikke at det skjer hver dag, men jeg glimter til innimellom) Jeg pleier jo aldri å sammenligne meg mot noen andre enn meg selv, men jeg må innrømme at smilet sniker seg frem etter slike sett.  Nå må jeg seriøst legge meg, på’n igjen i morgen tidlig. Natta!

12 kommentarer
    1. Føler med deg, midt i oppgaveskriving/eksamensstress selv, og da er det absolutt nødvendig med trening og dessert. Ganske fornøyd jeg også de gangene jeg løfter tyngre enn gutta ved siden av meg, ikke at det er så ofte, jeg er ikke på langt nær så sterk som deg 🙂
      Lykke til med ferdig bachelor og eksamen!!!

    2. Vilken otroligt bra blogg du har! Du inspirerar mig med både din träning och kosten.
      En fråga bara! När du tränar på gymmet, hur länge tränar du (timme/-ar eller minuter) och hur lägger du upp det? Kör du framsida ena dagen och baksida andra eller fokuserar du mer på t ex armar en dag, rygg andra och ben tredje (bara som exempel)

    3. Nora! Liker virkelig bloggen din, den er en god inspirasjon! Stå på! Har ett spørsmål også. Den oppskriften på lasagnen du la ut for noen uker siden, er det mulig at du kan legge ut en ny link på den? skulle gjerne ha laget den men kan ikke bla meg langt nåkk bak i arkivet ditt:)

    4. Hei Nora.
      Jeg elsker å lese bloggen din og blir veldig inspirert!
      Jeg har tenkt litt på, bruker du mye penger på mat? For er det ikke litt dyrt å kjøpe de matvarene på internett, blir du sponset av noen? Og varer f.eks stevia dråpene lenge?
      Jeg kunne gjerne tenkt meg å leve på slik sunn mat, men lurer jo selvfølgelig på hvordan økonomien vil bli da!
      Ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg