Treningsøvelser

Mange av dere har spurt etter bilder/filmer av ulike øvelser, så her kommer noen forslag! Skal bli flinkere til å filme fremover, enn så lenge er jeg sikker på at dere ikke har sett alle disse før. 

Triceps superset, smale dips og kickbacks:

 Sumo squat:

Mage – omvendt beinhev & hengende beinhev:

 Ryggøvelser- Enarms roing i hammerstrength, nedtrekk bak og sittende roing:

Om ingenting av det over ga ny inspo er jeg sikker på at denne gjør det:

Bruker du noen av disse øvelsene? 

31 kommentarer
    1. Jeg bruker alle, og det bare takket være at jeg er fast leser av bloggen din og tar inspirasjon herfra 😀 ikke prøvd den siste med traktoren enda da.. hehe

    2. Kunne du kanskje laget et innlegg med treningsmusikk? Gjerne noe ala den musikken som er på videoene der! 🙂

    3. Elsker dine treningsvideoer, husker det var de som fikk meg hekta på bloggen din i fjor sommer 🙂 Ingenting er mer inspirerende av å se flotte mennesker utføre øvelser korrekt, da vil jeg bare avgårde på trening og utføre dem like bra!

    4. hei 🙂 må bare si en ting: HERLIIIIG!!
      På sumo squat, hvilke deler av bena trener du mest på denne øvelsen? 🙂

    5. Hei! Ny leser her:) digger bloggen din over alle blogger jeg leser allerede:) for et drivjern du er! Wow sier jeg bare! Jeg synes det er utrolig fint med muskuløse kvinner:) Jeg har sinnsykt lyst til å “bli en av dere” selv. Hvordan begynte du? Har du noen tips til hvordan komme igang?

    6. Traktortrekking er fast øvelse hver onsdag :p du er flink! Den sumo squat-øvelsen, tar den mer på rumpa enn vanlig knebøy? Jeg sliter med å finne en øvelse med frivekter som jeg føler tar ordentlig på rumpa, jeg føler ofte at det lårene som tar det meste av støyten. Noen tips?

    7. Heisann, kan godt hende du har gjort det før, men jeg har ikke funnet noe. Kan du lage et innlegg om pusteteknikker når det kommer til styrketrening? Jeg har en tendens til å holde pusten når jeg skal løfte tungt, og noe sier meg at det ikke er heeelt riktig 🙂

    8. Du og bloggen din er fantastisk inspirerende, både når det gjelder gode treningstips og god og sunn mat, tusen takk for flott inspirasjon!

    9. Kan du vise oss hvordan du tar markløft? Jeg prøver, men har ikke den riktige teknikken. Jeg klarer ikke å holde beina rett når jeg tar markløft.

    10. Anne: Jeg synes det er en veldig god øvelse for rumpa ja 🙂 Kommer helt an på hav du mener med raske resultater, dert vises f.eks ikke hvis det er mye fett som ligger over. Men den er veldig god i mine øyne :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg