Morgenstund & blåbærgrøt

Hei og hopp! Jeg våknet til strålende sol i dag og tok med meg godjenta mi ut på tur. Morgencardio er en effektiv fettforbrenner, og i tillegg er det godt å være ute i solskinnet! Jeg går alltid litt forskjellige ruter for at jeg ikke skal bli lei, og bruker appen Endomondo for å se hvor langt jeg har gått og hvor lang tid jeg bruker på det. I dag viste tallene 5,2 km på 51 minutter, som gir en gjennomsnittshastighet på 6.07 km/t. Jeg kunne jo alltids ha regnet ut det selv også, men det er digg at mobilen gjør det for meg 😉 Vel hjemme drakk jeg en velfortjent Rockstar, som endelig har kommet til Norge! Drakk mye av denne når jeg bodde på Hawaii og jeg er så glad for at vi har fått den hit til lands. Energidrikk som smaker digg, lite kalorier og tilogmed så er den råååsa 😉


Usminket morgentryne på trappa 🙂


Ayla synes det er gøyere å kysse meg enn å bli tatt bilde av, jeg er (som dere kanskje ser) ikke helt enig…  

Her om dagen spiste jeg en skikkelig god lunsj, nemlig blåbærgrøt med skyr. Havregrøt er alltid godt, men jeg må alltid ha en proteinkilde til. Protein er det viktigste næringsemnet i mine øyne. Vanligvis bruker jeg proteinpulver i grøten, men i dag gikk jeg for en variant jeg ikke har spist på lenge. Å blande skyr inn i ferdig havregrøt er nemlig dødsgodt, og blåbær er min favoritt. Skogsbær er også godt, og hvis du bruker naturell får du noe som ligner litt på rømmegrøt. Topp med banan og litt stevia så har du et supergodt måltid med både sunne karbohydrater og proteiner. Dagens mattips fra meg 😉 Nå må jeg virkelig komme i gang med skolearbeid, før det blir ei styrkeøkt på bryst og mage ikveld. Skal prøve å huske kameraet så jeg får filma litt 🙂 Ha en sporty dag folkens!

Hva skal du trene i dag? 
 

32 kommentarer

Siste innlegg