Evig solskinn skaper bare Sahara

I dag hadde jeg ei skikkelig drittøkt på trening. De 20 kiloene som gikk så lett på skulderpress sist var av en eller annen grunn blytunge i dag. Dagen startet perfekt med en lang tur ute i sola med verdens beste Kay og Ayla, før vi dro hjem og spist blåbærpannekaker som dagens første måltid. De var dødsgode, og skulle vært en god opplading til dagens økt men den gang ei. Hver økt kan ikke være ei god økt – sånn er det vel bare. Og de dårlige øktene får meg faktisk til å sette enda mer pris på de gode! Så får jeg trøste meg med at the only bad workout is the one that doesn’t happen 😉 I morgen er det en ny dag med ei ny økt, og den skal bli god!


Misfornøyd etter dårlig økt, men det er viktig å smile til speilet likevel 😀

Har fylt på bra med mat i kveld, så lagrene er fyllt opp. Det ble en deilig proteinpizza, og oppskriften finner du her. I stedet for at kjæresten drar i fra meg skal vi jobbe sammen på Vega ikveld, da er det absolutt ikke så verst å være på jobb! Så det er bare å oppføre seg hvis dere har tenkt dere ut på livet i Trondheim i kveld 😉 Håper dere har en amazing lørdagskveld alle sammen!



Omnomnm! Lørdagskos med god samvittighet 🙂 

15 kommentarer
    1. Så utrolig godt ut! Må testes ut. 🙂
      Og du har nok rett i at ikke alle treningsøkter kan være gode økter. Men det går nok bedre på den neste økten, skal du se 🙂

    2. du er tøff uansett! nesten litt greit å vite at du faktisk er menneskelig haha. de 20 kiloene løfter du snart igjen 😉

    3. fy faderrrrr den pizzaen!! 🙂 hva lagde du bunnen av? mandelmel, bakepro osv osv? har laget noen proteinpizzaer selv, og det er faen meg driiit digg. hvem trenger vanlig pizzabunn når fyllet egentlig er det viktigste?? nothing tastes as good as fit feels! 🙂 god helg nora

    4. Det er på en måte litt godt å høre at hvem som helst kan ha en dårlig treningsøkt av og til. Rart hvordan kroppen kan føles så svak noen dager, selv om du er frisk og rask! Håper du har hatt en fin helg i alle fall 🙂

    5. kjenner at det var utrolig godt å høre at også du kan ha drittøkter:) jeg har generelt hatt en drittuke:( den pizzaen såg amazing ut!!:) oppskrift?:)

    6. Hei 🙂 Vil først begynne å si at du er knall flink, og virkelig et forbilde for meg – og sikkert mange andre 🙂
      Har holdt på å slanke meg i mange år, og nå tror jeg at jeg endelig har funnet noe som passer for meg.
      Men jeg lurte på, spiser du hovedsaklig lavkarbo mat? Er det sånn at du noen ganger skeier ut, og f.eks spiser litt ris? Tenker de dagene du trener, bør ikke kroppen ha litt karbohydrater da?
      Jeg har tenkt å gå ned litt i vekt nå, og så begynne å bygge litt muskler. Men sliter litt med hva jeg skal spise når jeg skal begynne å bygge. Nå spiser jeg vanlig mat, men holder meg til minimuminntak av kalorier for dagen (ca. 1200). Men syntes du jeg skal fortsette slik? Eller anbefaler du å holde meg til lavkarbo? Slik det er nå tenker jeg lavkalori, og føler at jeg må ha litt karbohydrater de dagene jeg trener. Spiser f.eks. litt byggris til middagen.
      Jeg forstår at du sikkert får mange spørsmål, og kanskje ikke har tid å svare. Men hadde satt veldig pris på det. Føler meg litt rådvill, da alle sier så mye forskjellig. “Nei, du må ikke spise karbihydrater, fy fy!”, “Jo, du må ha litt karbohydrater når du trener!”. Så ja, jeg vet ikke hva jeg skal spise for å få best mulig resultat.
      Og så en annen ting, kan du si litt om hvordan en treningsuke er for deg? For eksempel ; Mandag styrke, tirsdag cardio. For det og sliter jeg litt med, hvor ofte bør jeg trene styrke, hvor ofte bør jeg hvile og hvor ofte bør jeg trener kun uttholdenhet.
      Beklager lang melding, skulle kanskje sendt den på mail. Men ja – håper du har tid å svare 🙂

    7. Hei Nora, vet du hva!?
      Jeg trenger VIRKELIG å bli flinkere til å lage mat og all den maten du har bilde av ser jo helt fantastisk ut! Kunne ikke du hatt en slags mat-video-blogg også? Så kunne jeg sett hvordan mirakelet lages? Her går det for det meste i kylling, svin, ris og grønnsaker, men begynner å bli møkk lei!
      Når jeg leser oppskriften på dine retter, vet jeg jo ikke hva halvparten er. Hva er stevia? Ser ut som noen dråper du har kjøpt fra utlandet, stemmer det?
      Og hvor får jeg tak i mandelmel?
      Jeg er virkelig lost, men bare det å kunne lage de gulrotrundstykkene dine hadde jo vært en milepæl for meg!
      *følger og blir inspirert*

    8. Alle dager er ulike og du tar det igjen på neste økt vet du 🙂
      Jeg lurer på hvilket treningssenter du vil anbefale her i Trondheim? Jeg har ikke trent mye gjennom tidene og er litt blank når det kommer til styrketrening. Vil derfor finne et sted hvor man kan få god hjelp. Alt fra øvelser tilpasset meg og mitt mål til riktige teknikker.
      Håper du har hatt en fin helg 🙂

    9. Periodisering Nora Periodisering 😉 da går vekta opp raskere enn noen gang spesielt med ett TLM-program 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg