Hate it or love it

Da jeg kom hjem etter trening ikveld ble jeg nesten litt sjokka, og det er det ikke ofte jeg blir. Tydeligvis er jeg dopa, mann, bola og feit alt på engang. Jeg er fullstendig klar over at jeg åpner opp for kommentarer på kroppen min når jeg skriver en treningsblogg, men man kan fortsatt tenke seg om i 5 sekunder før man poster kommentarer om andre. Ville du ha sagt det samme til en tilfeldig person du ikke kjenner? I think not. Dette skal være en positiv blogg med fokus på treningsglede og sunnhet – så drittslengig kan dere ta med andre plasser 🙂

Uansett, etter NM har jeg både trent mye og spist mye ettersom fokuset ligger på å bygge. Det vil selvfølgelig tilsi at jeg har lagt på meg, både i fett og muskler. Jeg ligger i overskudd om dagen for å bygge mer, og jeg elsker å trene med overskudd. Styrken øker, energien er på topp – og treninga går rett og slett dødsbra. Nå sier jeg selvfølgelig ikke at man er nødt til å legge på seg like mye som jeg har gjort for å bygge muskler – for det er strengt tatt ikke nødvendig. Men nå er dette er valg jeg har tatt. Jeg kan såpass mye om trening og kosthold at jeg veit hva som gjør at jeg legger på meg, og jeg veit akkurat hva som skal til for å gå ned i vekt. Om andre ønsker å gå rundt i sceneform hele året er det faktisk noe jeg driter i, for det er ikke noe jeg ønsker. Vi har alle forskjellige måter å oppnå målene våre på – og dette er den metoden jeg har valgt. Nå er det i allefall for min del sånn at livet handler om mye annet enn å gå rundt med lavest mulig fettprosent også, og derfor er ikke dette et mål for meg med mindre jeg skal konkurrere selvfølgelig 🙂 

Kom over denne – og det triste er at det er alt for sant. Men jeg har bestemt meg for at det skal det ikke være i dette tilfellet, og derfor velger jeg heller å ignorere alle drittkommentarer. Haters gonna hate – det innlegget har jeg postet før og det gjelder ennå. I stedet tar jeg heller til meg alle positive tilbakemeldinger, og ønsker heller konstruktiv kritikk velkommen . Hovedpoenget er uansett at man har det bra med seg selv, og tar vare på kroppen sin. Jeg elsker kroppen min både i sceneform og som jeg er nå – og er fornøyd med meg selv. Jeg er lykkelig med kroppen min, livet mitt og er rett og slett L to the YKKELIG over hele linja 😀 

Stor nattaklem fra frøken forelska & superhappy svevende på rosa skyer 😀

94 kommentarer
    1. De som skriver slik er bare de som vil se ut som deg, men verken har motet/styrken til å oppnå det du har. Etter jeg oppdaget bloggen din har du hjulpet meg langt i å oppnå hva jeg vil. Du har rett og slett blitt et forbilde for meg 🙂 Fortsett med alt du gjør, og som du sa haters gonna hate 😉

    2. godt Ã¥ høre at du ikke tar imot drittkasting, du ser bra ut og er flink til Ã¥ motivere meg og flere til en sunnere livsstil 🙂

    3. Syns du er kjempe fin som du er jeg! Så forsett med alt du gjør! Smil, le og lev, for du fortjener det og noen pinglete kommentarer over nett betyr ingenting! Haters gonna hate, ja!

    4. Hvem kan ikke like deg da Nora, du er jo som snop 🙂 De liker deg nok… er bare misunnelig… tapere av dimensjoner 😛

    5. Jeg syns du ser knallbra ut! 😉 Du skal vite at vi er mange som ser opp til deg og bruker deg som motivasjon, stå på! 🙂

    6. Så noen av kommentarene nå, det er jo helt vanvittig! Folk tåler ikke å se suksess! Helt utrolig når man jobber så intenst for noe, også får noen folk det for seg at her er det helt greit å slenge dritt…. helt absurd, visst man sier til noen som er feite at de er feite så er man jo en drittsekk og mobber osv, men dette er jo på klart høyere nivå av mobbing som foregår her… Men sånt må man lære å takle på en måte, enda hvor kjipt det er, haters gonna hate always….. Men stå på, ser glad ut hvertfall, fortsett med det:) Du konkurrer og har en sinnsykt bra fitnesskropp. Samme hva alle haters sier så er det ikke de som skal bedømme deg i konk;) Knall kropp=)

    7. Det er skremmende hvor mye dritt folk spyr ut når de kan sitte anonyme og gjemme seg bak en PC. Det er på høy tid med litt mer anti-jantelov i Norge, og da trenger vi slike som deg, som tøyer grensene for hva Ola og Kari Nordmann mener er “normalt”. Stå på videre, du ser FANTASTISK ut!

    8. Du ser jo fantastisk ut! Og det viktigste er at DU har det bra med deg selv, uansett hva fettprosenten måtte være. Håper du ikke lar det gå innpå deg og påvirke for mye. Du gjør ting på DIN måte, så kan andre synes det de vil, bak anonyme masker full av sjalusi. Du er flink, og beundringsverdig. Stå på videre!

    9. posta faktisk en gang et bilde av min type drømmekropp på facebook en gang. Føler nesten så at det skulle jeg aldri gjort. Kroppen ble direkte drittslengt fra folk flest. Men merkelig nok de som IKKE er like dedikert til trening og kosthold som oss. Det burde jo egentlig si sitt. Om mennesker ikke har peiling , så hater de som bare det.

    10. Du er mitt forbilde, gjennom å lese bloggen har jeg fått nye forbilder, sunne forbilder og lagt om trenningen fra den patetiske løpingen og dietten, til styrke. Ser fremgang og føler meg bedre enn før. Folk kan si ka dæm vil, men faktum e at dæm ikke har styrke til å gjennomføre det du gjør. ( BTW STRONG is the new SKINNY…. Og æ tror dæm vet det 😀

    11. Pleier ikke skrive mye , men når IDIOTER som tar seg tid til å snakke drit skriver så kan jaggu jeg au!!!!!!
      Det mest irriterende er at det sikkert er skrevet av en person som har som hardeste treningsøkt å skifte tv kanal. Latterlig . Alle har retten til å ikke like det du driver med men kunn smålige mennesker føler det nødvendig å snakke dritt om andre. Personlig ser du kjempe bra ut , Rett å slett vakker 🙂 Å du skal være stolt av at du har oppnådd det du har gjodt. Folk flest i dag syntes det er best å skryte seg selv i skyene , å snakke dritt om andre . Eneste de ikke skjønner at dette gjør dem ikke til bedre mennesker , bare skaper skyhøye forvntninger. La ikke slike tapere ødelegge et sekund av dagen din . Stå på … Å om du skulle lagt på deg litt er det JAGGU vell fortjent 🙂 Knall vakker er du å ikke minst knall tøff. Skal være sterk psykisk og fysisk for å oppnå det du gjør. noen hete tips på trening tar jeg det gjerne imot:) Lykke til videre

    12. Jeg ELSKER hvertfall bloggen din og synes du er en utrolig stor inspirasjon. De som slenger dritt er enten sjalu eller en del av den lille delen av befolkningen som fortsatt mener at jenter ikke skal ha muskler og helst skal veie førti kilo. Og når det gjelder det med å gå rundt i sceneform året rundt… hva er poenget? Man må da gå DRITTlei av å konstant være på streng diett? Jeg skjønner hva som forventes når man står på scenen, men personlig synes jeg likevel at du ser bedre ut nå. Keep it up <3

    13. Sier som Pink jeg: SO what? You’r still a rockstar!! 😀 Sceneform eller ei, du ser flott ut og tror både hodet og kroppen har godt av å ikke være på stram linje hele tida. Uansett hva hatere der ute måtte mene, er du for meg og mange andre en stor inspirasjon og motivasjon i hverdagen, og ingen kan ta fra deg det du har oppnådd med treninga så langt! Det er rått 🙂 Stå på videre, og løft deg over drittslenginga. Død over Janteloven!

    14. Da unnskylder jeg meg for at jeg har fremlagt min kommentar på en offensiv måte, men fremdeles.. For å prøve å gjøre det om til det positive. Jeg er drit imponert over hvordan du da klarer å deffe såppass mye/bra. Lurer på når du skal begynne med deff? Og ikke minst hva som er endringen?? Spiser du bare mindre og trener mer kardio? For det virker som om du allerede har en del morgenkardio i rutinen? Lurer fordi jeg selv vil få ned %en til sommeren og nettopp har implemintert morgenkardio og intervaller i hverdagen.

    15. Jeg syns du er en kjempe inspirasjon og et sunt forbilde 😀 Dine tips og råd, erfaringer og harde jobbing hjelper meg å nå målene mine. Stå på Nora 😀

    16. For et ærlig og bra innlegg fra deg, Nora. Digger at du gir f*** i de som kaster dritt, for de er virkelig ikke verdt det! De er garantert misunnelig på deg og alt du har oppnådd! Du er herlig, du ser lykkelig og råbra ut, i tillegg til ei kjempesunn og sterk jente. JEG DIGGER DEG 🙂
      Håper du får en super tirsdag!

    17. Folk tåler ikke å se andres suksess uten å slenge dritt, og det er helt forferdelig unødvendig. Har fulgt bloggen din en stund – kommer garantert til å fortsette også – og det du skriver om mat/trening er et BRA syn på det. Fortsett som du gjør, du er kjempeflink! 🙂

    18. Du ser super flott ut, og som du sier selv: Du vet hva du holder på med 🙂 liker at du har selvtillit og vilje til å drive på med det du gjør, de som slenger dritt er de som aldri kommer noen veier her i livet!

    19. Du har all grunn til å være fornøyd med kroppen din, Nora! =) Og vi som leser bloggen din ser jo hvor hardt du jobber for det både med trening og kosthold, jeg blir iallefall veldig inponert og ikke minst motivert til å trene selv, og holde et sunt kosthold! =)
      Jeg leste også de kommentarene, og skjønner ikke helt at folk kan få seg til å skrive noe slikt!

    20. Jeg synes du er helt fantastisk, Nora!
      Stå på og la de andre seile sin egen sjø. Hva de synes får være deres business, du vet selv hva som er best for deg og må gjøre det du trives med og selv føler er riktig! 😀

    21. Kjempe bra innlegg Nora!! 😀
      Å det er bra at du ikke skal ta til deg de negative kommentarene, fordi at du er verken feit, dopa, mann osv. Du er døds RÅ!!! 😀 😀 Å du er et av mine største forbilder! 😀
      Det jeg tenkte når jeg såg de bildene av deg på forgje innlegg var; Fy søren hun er full i muskler!!! RESPEEKT!!! 😀 <3 Det er så sinnsykt kult!! 😀
      Så ikke bry deg om de idiotene som er for feig til å si ting face to face, og som gjemmer seg bak en dataskjerm...de er bare misunnelig og tragisk rett og slett...
      Alle som har peiling på trening hvet med bare ett blikk på deg at du er en jente som hvet hva hun driver med når det gjelder trening!! Å det er det du må holde fast ved Nora! 😀
      Ha en nydelig dag! 😀 <3
      Silje <3

    22. haha, herre. Blir helt oppgitt av sånne kommentarer.. 😛 Både feit og bola på engang, det er hvertfall bra gjort!
      Du ser bra ut, Nora! Godt å se at du ikke er skrapa utenom konkurranse 🙂 Tror ikke kroppen har det helt bra med så lav fettprosent over lang tid 😛 Du ser hvertfall sunn, frisk, glad og godt trent ut! 😀

    23. Så fint innlegg. Du ser flott ut uansett fettprosent:) Du har kunnskap om dette og gjør det som passer deg best. Mye sjalusi ute å går tror jeg. Jeg lar meg heller inspirere av deg og liker det du deler med oss om kosthold og trening. Takk for arbeidet du legger ned i bloggen din!

    24. Bra skrevet! DU er vakker uansett, og man skal aldri la noen andre fortelle hvordan man skal se ut eller veie. Man må gjøre det som er best for seg selv! Stå på 😀

    25. Bra innlegg! Skjønner ikke at folk klarer å gi stygge kommentarer om folks kropp til dem. Det er visse ting man kan tenke og ikke si til den det greier seg om!
      Jeg syns du ser fin ut 😀

    26. Kjempeflott innlegg, Nora! De som skriver dritt er misunnelige, for det er umulig å ikke like deg, både utvendig og innvendig. Hvertfall slik du fremstår på bloggen, hehe. Liker bloggen din kjempegodt og leser alle innleggene dine. Du er inspirerende! Stå på. Ønsker deg en kjempefin tirsdag 🙂

    27. Herlig innlegg Nora! Ikke la deg knekke! Noen må trykke andre ned for å løfte seg selv opp – synd men sant! Du er et flott forbilde for mange!! Good tirsdag, søta!

    28. Jeg synes det blir så feil å sammenligne Nora med andre bodyfitness-jenter. Jentene som trener innen denne sporten er så forskjellige både genetisk, psykisk og fysisk. Hva de trives med, hvordan de trener, spiser osv. er individuelt. Alle vet jo at man må skreddersy både kostholdsplan og treningsprogram til hvert enkelt individ ut i fra målsetting og metabolsk typebestemmelse. Et eksempel kan være diet med periodisk faste som passer for Nora- men for andre kan det være totalt feil.
      Det er sjokkerende å se hvilke påstander folk kommenterer under slike bilder som er postet på bloggen. Nora har i dag en «normal fett%». Som hun selv sier; elsker hun å trene med masse overskudd- hun er glad i kroppen sin og gjør dette for seg SELV og sin EGEN trivsel. Det er for så vidt ingen hemmelighet at man bygger bedre muskler med «litt mer fett» på kroppen enn om man er «rippa» året rundt. Det som er en fordel, er å finne en en off-season fett% som man er fornøyd med.
      Generelt er det vel hverken en fordel eller ulempe med høy fett% når du trener styrke. Du kan være sykt sterk og ha høy fett%, men også tilsvarende lav og være sterk. Det er jo muskelmassen som teller på sikt, og hvor lang tid det tar.
      Sammenligningen med Nora og «Bodywork-jenta» synes jeg ikke stemmer på noe sett og vis. Nora har i tidligere skrevet på bloggen at hun har trenet for volum. I senere tid har hun valgt å strene for å øke styrken. Som jeg har forstått fulgte hun dette treningsprogrammet til hun stagnerte ? deretter endret det sammen med dietten for å rippe av mer fett nå mot våren. For øvrig må dere huske at en av Norges beste coacher skreddersyr opplegget for Nora for hennes mål og behov. Det er kommentert med «usunt med 5-10kg» på og av ? HALLO, disse 5kg kommer ikke over natta! Det er en knallhard og fokusert jobb (over tid) som må gjøres. Nora kjenner sin egen kropp 100% og vet hva som passer for henne ? som gjør at hun trives og føler seg frisk/sterk.
      For mitt vedkommende er jeg ydmyk! Hun ser fantastisk ut.
      Quote Nora; Haters gonna hate!
      Hilsen fyrstikken ved siden av henne på «kettlebells-bildet» 🙂

    29. Du har all grunn til å være lykkelig Nora! Du er en stor inspirasjon for DE ALLER FLESTE som leser bloggen din, utenom haters som er misunnelige/ikke vet hva de snakker om/tror at superskinny ranglebein er den ideelle kroppen. Muskler på jenter er dødsrått, og jeg ser fler og fler jenter som trener med frivekter og tunge styrkeøvelser.
      Flott at du klarer å ignorere drittkommentarer, skulle gjerne likt å møte dem in real life, og se hva de sier da!

    30. Jeg synes du ser bra ut! Og det er så kjipt at noe ikke kan holde sjalusien sin for seg selv.
      Vær stolt av det du har oppnådd, for du har lagt myye jobb i det! Ikke la andre tråkke deg på tærne fordi du er målbevisst! 🙂
      Stå på!

    31. Det må da være lov å gi annet enn ros? Nora er et forbilde for mange som vil drive med fitness og da er det jo ikke rart om man lurer på hvorfor hennes trening- og kosthold ikke fungerer slik det bør. Betyr ikke at man er missunnelig nei.
      Dessuten finnes det nok av mennesker som har mye peiling på trening og som ser smashing ut selv, som ikke nødvendigvis synes at Nora gjør det. Trenger ikke være sjalusi. Vil nesten tippe motsatte.

    32. Til “Uenig”
      Nora har selv ønsker konstruktiv kritikk velkommen til bloggen – men merk konstruktiv. Det betyr ikke at hun skal påpekes som feit, unormal, mann eller boler.
      Du skriver også “fungerer slik det bør”… Jeg ønsker igjen å påpeke at det ikke finnes noe fasit på hva som er normalen for jenter og styrketrening/kosthold. Her må alt tilpasses hvert enkelt individ. Nora hadde som mål å øke mye i styrke og bygge muskler på høyere fett% – GRATULERER TIL NORA – Hun har nådd målet sitt!!! 🙂 Det som sjokkerer meg er at folk slenger dritt når hun faktisk gjør som hun selv ønsker – selv om ikke alle andre mener det er riktig.
      Hva folk synes ser mest “smashing” ut og ikke er jo en smaksak. Noen mener de bør ha litt mer fett på kroppen off-season mens andre mener motsatt.
      Hate it or love it – var det ikke?

    33. Jeg snakker ikke så mye om fett som om muskler. Jeg ser dem ikke!!!!! Fettprosenten hennes er nok 25-30 et sted, noe som er helt normalt for jenter. Men jeg ser ikke noe tegn til økt muskelvolum!
      Leste gjennom de negative kommentarene og det er folk som viser interesse ikke folk som skal rakke ned på henne, hovedsakelig.
      Med smashing kropp mente jeg en kropp som er bedre enn en gjennomsnittlig jentekropp – mere muskler mindre fett!

    34. “Uenig”
      Hvis du ikke ser at Nora har økt i muskler på det siste bilde hun la ut #kontra tidligere# så må du nesten bare ha din egen mening for deg selv. Jeg mener uansett man ikke kan komme med en slik påstand uten å vite fakta – på vegne at et bilde med flex close-up to camera.
      Det er jo Nora som vet hvilken fett% og vekt hun har – hun har jo ikke postet den på bloggen sin så vidt jeg vet 😉
      Jeg vil også kommentere den siste meningen din; “Med smashing kropp mente jeg en kropp som er bedre enn en gjennomsnittlig jentekropp – mere muskler mindre fett!”
      Da vil jeg iallefall si at Nora er jævli smashing. Du kan jo sammenligne Nora sammen med jenta på bilde med kettlebell (meg).
      Jeg har “en gjennomsnittlig jentekropp”- 172cm, 61kg. Gjennomsnittlig trent med normal fett% og vekt for min høye/alder/kjønn osv 😉 Da har du svar på den også.

    35. Nei vent nå litt, så på det bildet igjen og NEI jeg ser ingen stor forskjell mellom dere. Hadde Jamie Eason stått ved siden av deg ville jeg sett forskjell. Men med dere to, nope. Bare forskjellig kroppsform.

    36. Jeg blir litt målløs av at man kan være så “blind” 🙂 Vi får harryflexe ved siden av hverandre på neste time så skal du få se hvem som er biff og ikke.
      Have a nice day 🙂

    37. Gode, fine Nora. Du er så vakker fordi du stråler av ærlighet og sunnhet og livsglede! Jeg blir rørt over at du skjønner selv at det er verdt så utrolig mye, og for at du ikke lar noen ta fra deg det.

    38. Til “uenig”: Nora ligger i overskudd. Hun trener dessuten på en helt annen måte nå enn det hun gjorde før første konkurranse. Tyngre og færre repitisisjoner, i tillegg til at hun øker for hver treningsøkt. Ettersom hun øker, sier det vel seg selv at hun bare blir sterkere og stereke. Hvordan du da kan påstå at hun kun har lagt på seg flesk, finner jeg merkelig..

    39. Pleier aldri å kommentere på bloggen din her, men leser den hver dag og sjekker flere ganger daglig 🙂 Hehe litt avhengig.. anyways, DIGGER DEG. “when people feel the need to talk you down, it only means youre above them”… dessuten har du alldeles ikke høy fettprosent, disse tøff-på-nett-folkene har tydeligvis ikke peiling i det hele tatt, og hvorfor skal man kommentere andres kropper? SELV-FOKUS… herregud at det går an! YOU GOT IT. 🙂

    40. Hei Nora!
      Jeg leser bloggen din HVER dag, og jeg må si: det var HERLIG å lese dette innlegget.
      Det er lett å bli bekymret for at fokuset ditt bærer feil vei ved å lese innleggene dine, men du slår tilbake og fremstår suprere, sterkere og sunnere enn noen gang!
      You go, girl! 🙂
      Lykke masse til videre på din vei, jeg kommer til å følge deg videre!!! 😀

    41. Veldig bra innlegg! Det er kjipt at det er sant det bildet ditt sier.. Men bare prøv å husk at MANGE der ute mener du ser BRA og SUNN ut. Jeg syns det. Og det at folk skal legge seg oppi hva du vil gjøre med ditt liv, fordi dems liv ikke er bra nok, vel.. det er faen meg helt utrolig. Stå på du Nora, dette er ditt liv, og det du vil. Kjør på, jeg heier på deg!

    42. Folk som kommenterer så stygt har faktisk ikke noe liv! Nora, du er nydelig vakker 🙂 Du skal vite at du er med på å gi meg stå-på-vilje og motivasjon i massevis!

    43. Ja det skal ikke være lett å gå rundt å være sjalu å slenge dritt hele tida 😉
      Du er et KJEMPEFORBILDE Nora!! 😀 Skal si jeg kom meg kjapt på trening etter å ha vært innom her først idag 🙂

    44. Hahah, i dag ryr det inn med kommentarer! Nesten alle, med unntak av noen veldig tapende argumenter der oppe, har bare positive ting å tilføye. Tror Nora har opplevd en større popularitet grunnet disse ”tøffe-over-nett” personene som sikkert ikke trener selv en gang.
      Stå på, Nora! 🙂

    45. Synes du er kjempe fin jeg Nora!! Jeg følger bloggen din med stor lyst og synes du er herlig inspirasjon og en super flott jente!! Du er jo flottere enn folk flest, jeg skulle gjort mye for å ha den kroppen der! Fortsett å blogge for jeg elsker bloggen din! Har jeg ikke veldig lyst til å trene en dag går jeg inn her og finner motivasjon med en gang! Takk for kjempe fin blogg! 🙂

    46. Nora!!!! Jeg synes du skal drite i det negative folk skriver! Det er ikke relevant.. Du ser fantastisk ut nå synes jeg,og jeg er rimelig opptatt av kropp og trening så jeg snakker utifra det!! Stå på og kjør på med det videre=) Fantastiske jente =)

    47. JEEEY you go girl! Bare elske bloggen din.. Du e sunn både på innsia å utsia 🙂 E allti noen som prøve å ødelegge, å æ blir så gla når æ les d du skriv, DU E STEINHARD! Stå på pia, du e RÅ 😀

    48. Flott blogg! Det er din og en blogg til jeg leser hver dag før jeg går på trening, for det gir meg den ekstra “gutsen” til å stikke på trening 😉 keep it up!:)
      Marita

    49. Nora, du ser fantastisk ut! som du sier selv, haters gotta hate! Folk som legger igjen stygge kommentarer og gjemmer seg bak “anonym” er bare misunnelige og klarer ikke glede seg over andres fremgang! Har man ikke noe pent å si eller konstruktiv kritikk så foreslår jeg at de bruker tiden på noe mer produktivt! Jeg er skrå sikker på at dette er personer som ikke klarer å komme dit hvor du er Nora, som ikke har viljestyrken, motivasjonen, og kunnskapen du har! Du er også så utrolig heldig å ha et fantastisk støttesystem i ryggen, noe jeg tror er en av grunnene til din fantastiske fremgang. Jeg håper du ikke lar dette gå til hode på deg, du er en enorm støtte for mange der ute, meg blant annet, og jeg vil ikke at uvitene, egoistiske og rett og slette dumme mennesker skal ødelegge noe som helst! Stå på Nora:):)

    50. Jeg digger deg og bloggen din og må si at jeg synes du ser smashing ut både nå og i sceneform!;) Drit nå i de som kommer med negative ting,de aner ikke hva de snakker om hvis de påstår at du er boler,feit eller mann? Rimelig snodig ting å påstå når det er mer enn tydelig at du ikke er det:)Sagt det før og sier det igjen,du er min store inspirasjon og motivasjon og jeg ser veldig opp til deg og håper at jeg en dag kan bli så god form som du er i!:) Masse støtte og klemmer herfra og keep up the good work!;)

    51. Som du sier, haters gonna hate! Jeg synes du er fantastisk flott som du er! Kan du ikke skrive litt om hva planene er fremover i forhold til konkurranser og treningsmål?:)

    52. Det er vel ingen som har hatet nora eller slengt stygge ting? Grenser på hvor sårbar man kan være! Skjerp dere! Jeg har kanskje tidligere ytret en mening om at hun ser mye større ut nå i form av fett. Kan noen fortelle meg hva som er galt med å si det når hele bloggen handler om hennes vei til fitness?? Det blir som å si at antrekket til en moteblogger ikke faller i smak!
      Og jeg er heller ikke sjalu, trener knallhard 3-splitt program 5 ganger i uken, veier 56 kilo og tar 55 i maks benk. Så nei, jeg er verken utrent, sjalu på noras utseende eller noe annet rart. Morsomt hvordan “sjalusi” kortet alltid blitt trukket frem. Det er vel det eneste dere kommer på?

    53. Du ser FANTASTISK ut Nora, og rent utseendemessig kler du absolutt å ha litt mer fett 🙂 Du trener knallhardt og er megasterk, og jeg blir inspirert av deg!
      Tidligere har jeg syntes at du kan virke litt nedlatende og arrogant i innleggene dine og har derfor ikke giddet å lese bloggen din de siste månedene, men her vil jeg trå til og støtte deg. Du er sjukt digg <3

    54. Kjente eg blei sint når eg leste detta innlegget, sånne mennesker så slenge dritt ekje te å fordra. Du sko bare vist kor mange du inspirere, å eg lese bloggen din hver dag å får både motivasjon og inspirasjon, tusentakk for at du blogge, å håpe du forsette å blogga i flere år! 😀
      Ikkje minst så e du utrolig heldig som klare å nå målå dine, e det e det nok mange som misunne!
      hilsen stoor fan ! <3

    55. Du er helt rå, Nora! Fortsett å gi jernet – du er min store motivasjonskilde og forbilde når det kommer til trening og kosthold, og ikke minst GLEDEN knyttet til dette.
      You rock!

    56. Blir helt matt av folk som kaller deg stygge ting. Det skal ikke mye til for å provosere folk.
      Du er ei sunn jente med flotte muskler, ærlig (tenker på innlegget du skrev angående spiseforstyrrelser etter konkurransen), snill og hyggelig. Og likevel blir folk sinte og slenger alt mulig dritt. Stopp verden, jeg vil av.

    57. ÅÅÅH,nå ble jeg irriteeeert!
      Jente23: Kanskje du skal tenke deg litt om? Før det første tror jeg ikke det har noe for seg å mene noe som helst om Noras kropp for tror hun er rimelig tilfreds med den,så hva er poenget? Også må jeg bare si at alle har forskjellig mening om hva de synes er fint…så det går ikke an å diskutere dette…Du liker det du liker,vi andre liker Nora:P:D Så synes du skal respektere at denne bloggen er om trening og kosthod og skal værr POSITIV! Så holde de negative sure meldingene dine og meninger som ikke hører til her til en annen blogg da som kanskje mottar de litt bedre. Her tror jeg vi liker å ha fokus på det som er positivt;)

    58. Helt enig med Anja!
      Til Jente23: Det ER folk som har slengt negative kommentarer på det forrige innlegget, så ikke kom med den at ‘alle kommer med konstruktiv kritikk’. Selv om du lurer på hvordan man deffer, så er det ikke nødvendig å komme med kommentarer som “Når skal du deffe??????” “Herregud! Må da få lov å skrive andre ting enn “åhh så flott du ser ut!” og “så mye muskler du har fått”, særlig når jeg ikke er enig i sistnevnte” og “Og ærlig talt: som en over her skrev. Et øye som er trent til å se trente folk ser at det ikke er muskler, men FETT hun har lagt på seg ja.”. Et råd til deg er å vise litt mer folkeskikk, spesielt når du spør om råd. Skjønner godt om du ikke får svar på det lurer på med den tonen du har i innleggene dine.
      Og til Nora: Du ser FANTASTISK ut! 🙂

    59. Kjempe bra skrevet! jeg digger å lese bloggen din! det gir meg skikkelig motivasjon:):) og jeg liker at du har med sånne som du har over her, med tekst! (kommer ikke på hva det heter jeg)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg