Cardiotime!

I løpet av ei uke blir det noen timer cardio på meg, men ikke på langt nær like mye som på diett. Det er så utrolig godt å kjøre cardio fordi jeg vil og ikke fordi jeg må. Jeg blir fort rastløs, og trenger å bruke den energien jeg har i kroppen. Derfor liker jeg godt å være i aktivitet, gjerne på så mange ulike måter som mulig. Jeg hadde fort blitt lei om jeg skulle gjøre all cardio på mølla!

Det eneste “faste” jeg har iløpet av uka er to intervalløkter hvor jeg kjører 4×4, og en time med kettlebells. Ellers blir det cardioøkter når jeg føler for det, om det er på ski, skøyter eller til fots med min nye nydelige og firbeinte cardiopartner! Perfekt at drømmemannen har hund – jeg har jo alltid ønsket meg en selv 🙂 Det er alltid godt å gå tur ute i marka, men det er mye koseligere når jeg har selskap av denne søte skapningen: 


Ut på tur – aldri sur!

Kaken eller rettere sagt tertene jeg lagde i går ble megagode, og gikk ned på høykant! Legger ut oppskiften så fort som mulig, tenkte bare jeg skulle regne ut næringsinnhold til dere først. Da er det på tide å komme seg opp av sofaen og ut døra – I got 99 problems but doing cardio ain’t one 😉 

24 kommentarer
    1. Kan du vise et bilde av kjæresten din? 😀 Og fortelle litt mer om hvordan dere møttes? Du er så hemmelighetsfull, blir nysgjerrig! 😀

    2. Åh, for en herlig hund <3 Hadde selv hund før (en cairn terrier), men måtte selge han da jeg flyttet. Kjenner jeg savner å ha en tur- og løpekamerat. Må nok skaffe meg hund når jeg flytter hjem igjen 😉

    3. Hei Nora, og takk for ønsket innlegg 🙂 Hvor mye cardio trente du når du forberedte deg til konkurranse? Var det en time, hver dag?
      Og som nevnt over, kan du forklare hva en 4×4 intervall går ut på?
      🙂

    4. Herlig liten cardio partner du har fått deg! Savner litt å ha hund selv, er så godt selskap i dem.
      Gleder meg til du legger ut oppskriften! Ha en nydelig og sporty torsdag søte Nora! 🙂

    5. hei 🙂 jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om hvordan man kan få tynnere lår og hvordan man kan bli kvitt fett nederst på magen? hadde hjulpet mye!!!

    6. Hei 🙂
      Lurte på om du kunne skrive et innlegg om cardio på mølle/elipsemaskin? Hvilke intervaller som er bra? GJerne utdype litt mer hva du mener med 4×4. Hvilken hastighet en bør ha og hvor ofte en bør gjøre det? 🙂 Hadde vært til stor hjelp for oss som ikke liker å trene så mye cardio som deg:-)
      Ha en fin dag!!

    7. Hei Nora! Jeg trener mye med kettlebells og er nysgjerrig på hvordan du legger opp ei cardio-økt med kuler? Ti ville hester hadde ikke fått med til å kjøre 4×4 på mølle, det er ikke noe for meg…. 🙂 Derfor er jeg litt nysgjerrig på hva du gjør med kula!
      Håper du får anledning til å svare, mellom trening, skole og forelskelse. Gratulerer forresten. 😉

    8. hei 🙂 bloggen din inspirerer meg enda mer til og trene og jobbe for den kroppen jeg vil ha 🙂
      har du noen tips til trening med kettlebells og hva man burde starte med (kg) ?
      HIlsen Katrine 🙂

    9. hun skriver nok neppe ned hvilken rase det er med tanke på at det er en amstaff eller pitbull:P
      ulovlig rase vett. Utrolig egoistisk å anskaffe seg sånne hunder.. om politiet/falken finner ut at man har en slik blir den avliva:/

    10. j: Jeg har bare ikke rukket å svare enda, har vært litt mye i det siste 🙂 Men det er en blanding av engstaff og rottweiler, så jeg skjønner ikke hva du snakker om verken når det kommer til egoistisk eller ulovlig.

    11. isåfall beklager jeg!! Er en skikkelig dyrevenn, så fyrer meg noe helt fryktelig når jeg ser (eller tror jeg ser) slik urett bli begått..:P

    12. Hei Nora! 🙂
      Har lest at du spiser etter periodisk faste (det gjør jeg selv også :D) Også lurte jeg på da hvordan du gjør det i forhold til morgencardio? Er det første måltidet rett etter økten, eller venter du til senere på dagen? Hvis du venter, tar du noen form for kosttilskudd e.l.?
      Super blogg! 😀 Digger deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg