Forandring fryder

God kveld 🙂 Dagens treningsøkt er over, og  jeg må si at jeg liker det nye programmet mitt! Jeg kommer nok til å legge til et par øvelser til på bein fremover, for jeg vil så gjerne at de skal bli bedre. Det er så nydelig med sterke og markerte bein! Uansett, det er veldig godt å få inn litt flere øvelser igjen nå. På det forrige programmet roterte jeg kun mellom 8 øvelser, så det var godt med noen nytt nå. Jeg har ikke tatt strakmark på nesten 3 måneder, og idag har jeg knapt klart å gå trapper! Call me crazy, men jeg synes virkelig det er herlig å ha treningsverk 🙂 

Ikke bare har treningsprogrammet mitt endret seg, men også hårfargen og sivilstatusen! Jeg som liksom skulle være stålkvinnen og ikke ha noen mann i livet mitt falt plutselig pladask og ble forelska i verdens beste fyr. Så, her er et bilde av 1 stk lykkelig rosablogger i ny favoritt-genser fra Better Bodies 😀 

Jeg liker egentlig best å trene i singlett, (og synes det er latterlig at enkelte senter har forbud mot det) men denne holder meg god og varm på gymmet om vinteren. Digg! Jeg har forresten trekt vinneren av konkurransen, og det ble Hanne! Utrolig gøy med så mange tilbakemeldinger på den konkurransen, så jeg tror jeg må ha en ny snart 🙂 Det er jo bare fantastisk om flere får øynene opp for sunn baking! Nå er det klart for litt kjærestetid før jeg finner senga, intervaller klokka 06.30 venter i morgen. Livet er herlig!

45 kommentarer

Siste innlegg