Lørdagskveld & ungdomstid

God kveld 🙂 Jeg er akkurat ferdig med dagens vekterkurs, og en ny kursdag venter i morgen. Jeg får litt noia av å sitte på en stol hele dagen, og akkurat nå er det ingenting jeg har mer lyst til enn å trene. Men jeg rekker det desverre ikke, for jobben kaller om et par timer. Døgnet skulle virkelig hatt flere timer noen ganger! Og forresten så leste du riktig, det er lørdagskveld, jeg er 22 år, blond og singel – og ingenting frister meg mer enn trening. Og nei, det er ingenting feil med det 😉

Jeg har akkurat spist middag, kyllingfilet med brokkolimos 😀 Jeg har seriøst blitt hekta – mosen er så god! Metter skikkelig gjør den og, og det passer fint når jeg skal jobbe i natt. Nå skal superundertøyet og vaktskiltet på, så er jeg klar for nok en spennende aften på Vega Club 😀 Ønsker dere en fortsatt herlig lørdag!

25 kommentarer
    1. hei. hvilken smak foretrekker du på whey cooler proteinet? å hvor mange gram er det i rosineskene du spiser etter styrketrening? 🙂

    2. Kom over bloggen din på Iform.no i går og er blitt hektet! Digger treningsgleden du viser og digger at du setter et ansikt på kvinner med muskler, det er jo kjempefint! Kommer til å følge med videre, og tenker på alt du har oppnådd når jeg nå skal trene styrke sammen med samboeren. Do it like a dude! 😀

    3. Måtte prøve brokkollimos selv etter tipset ditt, og er også helt hekta! gjorde det med gulrøttene inntil torsken, ble også kjempegodt 😀
      Ha en fin kveld 🙂

    4. Skal lage denne mosen i morgen som tilbehør til middagen min. Tusen takk for tipset! 🙂
      Håper du får en fin kveld 🙂

    5. Hei Nora.
      Jeg synes fitness er en rar sport, og har vanskeligehter med å like den. Den virker usunn og unaturlig (tenker på dietten, falsk, vablete brunfarge, “harryfleksing” og grusomme bikinier) men jeg liker deg (du er helt nydelig når du er naturlig). Du er åpen, ærlig og motiverende. Jeg har blit påvirket til å slutte med å jogge fire ganger i uka, til å trene styrke to av dem, og du skal se; jeg strammes opp og blir slankere! Du gir meg ideer og kunnskap når det gjelder ernæring og jeg har en enorm respekt for innsatsen du gjør innen fitness og for at du gjør sporten mer tilgjengelig for oss som ikke forstår. Jeg ble skikkelig skuffa for at det ikke var noe happy mandagsinnlegg enda, så jeg har vel blitt litt avhengig av bloggen din! Fortsett med å være deg og å være glad, det er en kjempestyrke i livet!
      Klem fra en bleikfeit jogger som kommer seg.

    6. Jeg lurer på om du kanskje kan legge ut bilde + oppskrift på sunn bakverk,som du tidligere har blogget om? Jeg får ofte søtsug, og er derfor på utkikk etter en erstatning. Har sett bilde av baksten din før og må si det virkelig frister!! Hadde vært veldig snilt. Du har forresten en rå vilje!

    7. Hei, Nora.
      Har du noen gode tips til harde øvelser for mage/rumpe? Trenger sårt noen gode råd og litt motivasjon, da det er litt skralt på det for tiden. Setter stor pris på svar!
      Hilsen Hanna 🙂

    8. Liker bloggen din veldig godt!!! Får masse inspirasjon fra deg. Nå har det seg sann at jeg har blitt syk :- ( Og lurer på om du har noen tips til å bli fortere frisk? 🙂 Hva bør jeg spise og drikke?

    9. Kan du gi dine 5 beste treningstips for å få stramma opp rompa? Og 5 tips for å trene armene?
      STÅ PÅ!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg